ads

Jumaat, 15 November 2013

di negeri sabah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

di negeri sabah - Google Blog Search


<b>sabah</b> bukan sulawesi bah! (bersihkan nama <b>negeri di</b> bawah bayu)

Posted: 13 Nov 2013 10:34 AM PST

Semalam saya menulis entri mengenai pengawal keselamatan HARAM, menggunakan nama samaran, Alim Jafar dan kononnya berasal dari SABAH.  Pump gun dipegangnya bertulis 'S-PRO' dan sumber saya memaklumkan, milik syarikat kawalan keselamatan Securi-Pro. 

Berikut status laman web Securi-Pro.





Klik di sini.

Alim dilaporkan pernah ditugaskan menjaga stor Telekom di SS6, Kelana Jaya, Selangor.


Sumber menyokong usaha saya, mendedahkan identiti sebenar Alim Jafar. 
Tarikh lahir : 31 Disember 1987
No KTP (Indonesia) : 74.0322.3112887/0006
Alamat : Desa Lalemba, Kabupaten Muna, Provinsi Sulawesi Tenggara, Indonesia.


Saya berasa simpati dengan penduduk Sabah kerana nama negeri kelahiran mereka sering disalahgunakan oleh warga asing.
Difahamkan terdapat kampung warga Buton dari Sulawesi di Sandakan. Jika pembaca dari Negeri Di Bawah Bayu mempunyai gambar dan maklumat, sila emelkan ke mazidulakmal@yahoo.com atau WhatsApp 019 390 2899. Saya amat menghargai kerjasama itu.
Sabah bukan Sulawesi bah!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved