ads

Ahad, 10 Julai 2011

di negeri sabah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

di negeri sabah - Google Blog Search


Dewan Ulamak PAS <b>Negeri Sabah</b> Hasrat Tubuh Institusi Ilmu dan <b>...</b>

Posted: 04 Jul 2011 08:27 PM PDT

Kota Kinabalu : Dewan Ulamak PAS Negeri (DUPN) Sabah akan terus menjadi sayap penting dalam memperkasakan gerak kerja Dewan Ulamak PAS di Sabah.

Dewan Ulamak PAS Negeri Sabah akan terus berusaha sedaya upaya untuk menggerakkan agenda Dewan Ulamak PAS sepertimana yang ditegaskan oleh Ketua Dewan Ulamak PAS Pusat YB Tuan Guru Haji Dato' Harun bin Taib dalam ucap tamanya pada muktamar tahunan Dewan Ulamak PAS Pusat kali ke 50 di Gombak awal Jun yang lalu.

Dewan Ulamak PAS Negeri Sabah juga insyaAllah akan berusaha untuk program pentarbiyahan dan ilmu secara berkala setiap bulan dalam jangka masa panjang dalam usaha ke arah menubuhkan institusi ilmu dan tarbiyah di bawah kelolaan Dewan Ulamak PAS Negeri Sabah.

Perkara ini telah diluahkan kepada Setiausaha Dewan Ulamak PAS pusat, Dr. Khairuddin At-Takiri dalam pertemuan yang diadakan di Kota Kinabalu di antara Setiausaha Dewan Ulamak PAS Pusat  dan Dewan Ulamak PAS Negeri Sabah baru-baru ini.

Dr. Khairuddin At-Takiri melahirkan rasa optimis beliau terhadap kemampuan dan ketrampilan Dewan Ulamak PAS Negeri Sabah dalam mengemudi perubahan rakyat Sabah menjelang PRU 13 yang akan datang.

Tambah beliau lagi, Dewan Ulamak PAS Sabah amat memerlukan sumbangan ilmu daripada tokoh-tokoh Ulamak Dewan Ulamak PAS Pusat  untuk turun ke sana untuk menyemarakkan lagi selera perubahan tersebut.

Filed under: News, PAS , , , , ,

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved