ads

Selasa, 7 Jun 2011

10 di beluran - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di beluran - Google Blog Search


QUE bukan HAIDAR: praktikal <b>di</b> Hospital <b>Beluran</b>, Sabah.

Posted: 06 Jun 2011 07:03 AM PDT

hye sayang! selamat hari isnin~ heheh. sepatutnya benda ni kena ucap waktu pagi kan? biarla! malam pon boleh.:)
hari ni panas giler ok! beryogurt ketiak! muahahha. kat dalam kelas cepat cepat cari seat yg sejuk~ baru la ada selera mau belajar~ heheh.(padahal online di blkg) :p

ehem..

baru je tadi berwebcame dengan laki masa depan aku~ untuk pengetahuan korang bulan depan aku praktikal di Beluran. pada yg tahu, beluran tu pendalaman... so, tak da line 3g kot~ so kena la biasakan diri dengan webcame..

huh~ perasan aku lepas dapat tahu dapat praktikal sana? tak yah cakap la ~ mmg sedih gila~ meraung raung dalam toilet dan nangis nangis kol emakk... emak aku pun terkejut aku kena pendalaman.. lama tu beb.. 7bulan disana.. ntah mampu ka aku nnt..:(

tapi buat masa ni aku tak mau la pikir sangat pasal tu. sebab takut mggu study aku.... tapi kadang kadang teringat juga... terus rasa sebak.

itu la akibatnya kalau diri terlalu terbiasa dengan moden... tengok wayang, main bowling, makan shushi, burger king, Wifi~ oh mennn!!! kat sana tak da tu semua~~~ tak pa takpa! dapat juga jimat duit kalau tinggal disana .. kan kan? =__="

tapi beluran tak la buruk sangat ba~ ada juga letrikk.. ada juga air.... nda juga pendalaman sangat~~:')

dannn yang penting aku akan berjauhan dengan en tunang aku.... tu yg paling tak tahan tu... selama ni paling lama 1 minggu kami tak jumpa.. tak perna g berjauhan lama lama gni... yaAllah... hebat betul ujian Allah ni,,.:(

dannnnn~~~ kucing kucing aku juga aku akan rindu !!! tapi aku plan nak bawa seekor nnt pi sana... harap harap dibenarkan.. tgkla macam mana nnt~:)

ok, mau smbung mau buat assgment dulu... bye bye! nnt mau cerita pasal kucing aku, Fufu.. ada berita baik nak gtaw! hehehhe.:)

bye~
my heart say:: alhamdulillah~ lens aku laku..:)

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved