ads

Ahad, 16 Mac 2014

10 di penampang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di penampang - Google Blog Search


10/03/2014:Harga kacang bendi <b>di Penampang</b> dan Putatan adalah <b>...</b>

Posted: 10 Mar 2014 01:31 AM PDT

Harga bagi sekilogram kacang bendi di Penampang dan Putatan yang dijual pada harga 3 ringgit 99 sen HARI INI adalah yang termurah di seluruh negara.

Menurut portal http://www.1pengguna.com, berbanding di Pasar Besar Kota Kinabalu, sayuran tersebut dijual pada harga 5 ringgit sekilogram dan di pasaraya Servay, Likas pada harga 6 ringgit 29 sen sekilo.

Portal 1Pengguna menyediakan laporan harga lebih 100 barangan keperluan pengguna di seluruh negara melalui aplikasi pricewatch bagi membantu pengguna merancang perbelanjaan secara bijak dengan membuat perbandingan harga dan mengetahui premis menawarkan harga barangan berpatutan.

Rtka/Rtka (artika/bernama)

she

BLOG SABAH: 10 <b>di penampang</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Feb 2014 01:42 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG SABAH: 10 <b>di penampang</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Jan 2014 01:25 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Foto Sadis <b>Penampang</b> ; Kepala <b>Di</b> Pancung & Rendam Dalam <b>...</b>

Posted: 20 Jan 2014 09:44 PM PST

PENAMPANG: Leher seorang mekanik ditetak bertalu-talu dengan parang sebelum dipotong hingga putus menggunakan pisau pemotong daging. Kepala itu kemudian dicelup ke dalam minyak hitam sebelum dimasukkan ke dalam guni oleh seorang pemandu jengkaut di sebuah bengkel kereta di Kampung Kandazon, Jalan Terawi, Putatan di sini, semalam.

Sebelum kejadian, pemandu jengkaut berusia 30 tahun itu membersihkan halaman bengkel itu. Tiba-tiba dia yang membawa sebilah parang mendekati Asri yang ketika itu membaiki enjin sebuah kenderaan lalu menetak leher mangsa menyebabkannya rebah.

SIASAT...anggota polis memeriksa mayat mangsa yang disorok di dalam van.

Lelaki terbabit kemudian bertindak lebih ganas dengan menetak leher mangsa berulang kali.

Dua rakan sekerja Asri yang melihat kejadian itu cuba menghalang tindakan ganas pemandu jengkaut itu, tetapi lelaki terbabit melibas parang beberapa kali ke arah mereka menyebabkan kedua-duanya melarikan diri.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved