ads

Isnin, 29 Ogos 2011

10 di sandakan - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di sandakan - Google Blog Search


Penumpang tangkap lelaki meraba pelajar perempuan dalam bas <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 24 Aug 2011 07:46 AM PDT

No of View :551

Tindakan berani beberapa penumpang sebuah bas berjaya membawa kepada penangkapan seorang lelaki yang meraba seorang pelajar perempuan kolej swasta di dalam bas itu di sini semalam.

Timbalan Ketua Polis Daerah Sandakan, Supt Fadzil Mohd Ali, berkata ketika kejadian 4 petang itu, mangsa yang berusia 20 tahun menaiki sebuah bas dari Terminal Bas di Bandar Sandakan untuk pulang ke rumahnya di Kampung Gum-Gum di Batu 16.

 Katanya, seorang penumpang lelaki kemudian duduk di sebelah mangsa danketika dalam perjalanan, lelaki itu membawa pelajar perempuan itu bercerita dan tiba-tiba memeluk dan merabanya.

"Beberapa penumpang lain di dalam bas itu bertindak membantu menangkap lelaki itu selepas mangsa menjerit meminta pertolongan.

"Lelaki itu kemudian diserahkan kepada anggota polis peronda apabila bas itu berhenti di sebuah perhentian bas di Batu 4," katanya di sini hari ini.

Fadzil berkata, lelaki berusia 35 tahun yang tidak memiliki dokumen pengenalan diri, kini ditahan reman untuk siasatan lanjut mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan. – BERNAMA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved