ads

Sabtu, 4 Januari 2014

10 di tenom - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di tenom - Google Blog Search


Hari kedua aku <b>di Tenom</b> - Blog Eridy

Posted: 17 Dec 2013 09:29 AM PST

Sudah dua hari aku di tenom..bukan bercuti..tapi sebab tugas..orang selalu cakap outstation.
Hari pertama, tiada apa yang diceritakan…belum sempat untuk discover apa yang ada di tenom ini.

Sebabnya team kami sampai disini pun sudah jam 3 petang…so masuk ofis kejap..check in.. pastu tido.
Penat.. dari KK ke Tenom ini tidak macam kita p Sandakan yang makan masa paling kurang 5 jam.. dari KK-Tenom ambil masa tiga jam saja..
Tapi sebabkan jalan dia yang mencabar sikit..boleh tahan juga rasa takutnya…disini embun tebal,banyak corner..kalau di Semenanjung..macam Genting Highlands punya jalan..

**

Sampai di Tenom, aku bercadang pertama untuk check in di Perkasa Hotel .. Hotel atas bukit .. gambar tak ada..nanti aku gambar hotel tu besok…tapi.. disebabkan.. ada cerita-cerita kurang menyeramkan.. maka aku pun decide untuk tinggal di Orchid Hotel saja..

Hotel dalam town, jalan 10 saat jumpa 7-Eleven, 10 saat lepas tu jumpa KFC .. betul2 strategik..
Rate dia..kira oklah..aku ambil single..RM38.00/nite.. mau juga aku ambil twin tapi untuk apa? aku seorang saja.. bos aku pun tidak mau stay Tenom..sanggup ke Keningau stay di Hotel Juta sebab takut stay di Hotel Perkasa.

Aku faham..sebab bos aku kan gegirls dan dia tak akan take risk selagi ada option :)

***

Hari kedua aku disini, aku tengok..kebanyakan kedai sini kedai Cina .. tapi itu tidak heranla..mana2 town di Sabah pun begitu.. dan gegirls dia semua pendek2..

Hehe..

***

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved