ads

Khamis, 16 Januari 2014

10 di tawau - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di tawau - Google Blog Search


cute + BesT = Me: Apa yang best <b>di Tawau</b>

Posted: 11 Jan 2014 12:00 AM PST

salam

best or menarik di Tawau??
haha dah setahun tinggalkan Tawau baru ko nak tulis pasal TAwau?
mendee la aku nih kan

ni sebab aku tengok news kat tv tadi
harga ikan mahal..dah naik? nape? semua brg nak naik
mampos gini
sebab kat Tawau…amatlah murah ikan di sini
maybe that one of the best thing in tawau

so ikut list aku k. apa yg best Tawau nih

  1. seafood. diulngi SEAFOOD. fresh dan murah gile weh. pergi Pasar Besar Tawau memang bersepah ikan udang sotong udang semuaa laaahh…rumpai laut kolagen tuhhh RM8 je sekiloo. ikan tenggiri rm 10 sekilo. ada timee luck best. aku penaj dpt seekor medium sized ikan tenggiri rm 10 jewww. ikan kembong rm 5-8 je sekilo. udang?? yg besar2 segar RM 12-15 jewwwww..wahhh masyukkkk….ikan merah rm 15 je sekilo.gi awal pagi lagi dapat murah. sotong tergetik2 baru naik dari bot nelayan!! masyukkkkk
  2. Tenang aman damai. sesuai nak buat anak di sini.hehe.aku le tu.
  3. shopping mall takde. yg paling besar gah pun Giant n Servay. once again sesuai la nam besarkan anak n besarkan wang simpanan anda. hahaha. macam aku.ehm ehm..duit tak bergerak pun sbb tak shopping. hihi online shopping bulehhhhh
  4. dekat nak gi pulau yang cantik yang amat di Savah ni. u just name it - Sipadan, Mataking, Pom pom, Mabul , Kapalai??  memang semua aku go. sbb kerja hehehe
  5. sola try The C special. ada org panggil the madras. sedap!! mural rm 2 je segelas dabak
  6. oh ya..kuih much still ada dijual rm1 dapat 5 ketul!!! hambik ko…mana wujud lagi di dunia sikalang ini 
  7. Muzium Koko. ni sykt Teck Guan punya. best muzium nih. masuk kena bayar. kena book. kena kumpulan 10 org. kalau tak diorang tak layan. see? sbb muzium ni best. kalau ada masa sila pergi tauuu
  8. Nasi Lalap. try lay. kat Tawau jer ada.hehe . aku tak suka. simple sgt dish ni
  9. Es Teller. macam ABC. ais kacang. tapi ada unik dia. sila cuba. aku sekali cuba , tergelak sampai satu kedai dengar hahaha

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved