ads

Ahad, 19 Januari 2014

10 di papar - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di papar - Google Blog Search


Jaafar Onn tegur video klip, Hafiz Hamidun <b>papar di</b> Insta

Posted: 16 Jan 2014 08:32 PM PST

Kecoh apabila penyanyi pop nasyid, Hafiz Hamidun telah berkongsi satu gambar di Insta di mana teguran artis senior, Jaafar Onn yang diterimanya melalui laman Facebook.

Dalam petikan tersebut, Jaafar Onn menegur

Duduk tepi pantai tu tsunami ke dik … Berzikir bukan macam tu …. Duduk tepi pantai bukan caranya …. Pakai lah kupiah… Ni macam org mabuk cinta je … Lepas zikir apa pulak dik … Buat lebih baik dari zikir la pasti meletup.

Lantaran itu, Hafiz yang agak sentap telah kongsi info ini di laman Insta miliknya berbunyi

Tetiba kat FB ada akaun ni hantar mesej. Nak sentap ke tak #awww

Gambar itu yang kemudian ditegur oleh beberapa orang peminatnya membuatkan Hafiz menurunkan dari lamannya. Sebagai nota, video klip terbaru Hafiz berjudul Jodoh Berdua dirakam di tepi pantai dan Hafiz Hamidun merupakan bekas anggota kumpulan nasyid UNIC. Mungkin anda boleh memahami apa yang cuba disampaikan Jaafar Onn itu.

14/01/2014: Sambutan Maulidur Rasul <b>di</b> Kampung Kawang, <b>Papar</b> <b>...</b>

Posted: 14 Jan 2014 04:01 AM PST

Sementara itu di Papar sambutan Maulidur Rasul berlangsung di Kampung Kawang yang dirasmikan Ahli Parlimen Papar, Datuk Rosnah Haji Abdul Rashid Shirlin.

Dalam ucapannya, beliau berharap Umat Islam terus memperkasakan jiwa dengan keimanan sepenuhnya di samping menggerak minda positif berlandaskan ajaran Islam ke arah kehidupan sejahtera.

Menurut beliau, semangat ukhuwah perlu sentiasa dijiwai dan disemarakkan dalam mewujudkan keadaan lebih aman dan harmoni.

Ia penting untuk mencapai kemajuan dan kejayaan yang lebih bermakna dalam pebagai aspek kehidupan.

Majlis anjuran Badan Kariah Kampung Kawang itu meriah dengan penyertaan serta kehadiran orang ramai untuk menyaksikan perarakan, Pertandingan Sepanduk, Perujian Berzanji dan Marhaban.

oli/ag/cvr-an

~mfja~

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved