ads

Ahad, 8 September 2013

di negeri sabah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

di negeri sabah - Google Blog Search


1/9/2013: Yang <b>Di</b> Pertua <b>Negeri Sabah</b>, Tun Hj Juhar Bin Mahirudin <b>...</b>

Posted: 01 Sep 2013 03:30 AM PDT

Yang Di Pertua Negeri Sabah, Tun Hj Juhar Bin Mahirudin pagi tadi menghadiri majlis persandingan anak perempuan Pembantu Menteri Pembangunan Infrastruktur, Datuk Ghulam Haidar Khan Bahadar yang disempurnakan di Dewan Masyarakat Papar.

Tun Hj Juhar bersama isteri, Toh Puan Hjh Nurlidah Datuk R M Jasni merupakan antara 20-ribu jemputan dan pengunjung yang hadir pada majlis persandingan tersebut yang diadakan serentak dengan Majlis Rumah Terbuka Hari Raya anjuran Datuk Ghulam yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri Kawang.

Turut hadir menyerikan majlis persandingan berkenaan ialah Ketua Menteri, Datuk Seri Panglima Musa Haji Aman dan isteri, Datin Seri Panglima Hjh Faridah Haji Tussin serta para menteri kabinet lain.

Tun Hj Juhar juga berkenan menepung tawar kedua mempelai diikuti para pemimpin-pemimpin negeri yang lain dan kaum keluarga pengantin.

Fadzedah Noor, anak kedua daripada tiga beradik, yang juga puteri sulung Datuk Ghulam dan Datin Rosnah Haji Yunus, diijab kabulkan dengan pasangannya Ahmad Safuan Taharudin yang berasal dari Selangor.

~id/NADYA/AG

~mdre

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved