ads

Selasa, 27 Ogos 2013

10 di lahad datu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di lahad datu - Google Blog Search


Berapa Orang Cina Couvenis Mati Mempertahankan Negara <b>Di</b> <b>...</b>

Posted: 05 Aug 2013 11:14 PM PDT

Untuk orang-orang Melayu yang mengundi DAP di Damansara Utama di dalam PRU-13 yang lepas, ini ada video terbaik buat kamu. Video di mana Pegawai-Pegawai Polis Melayu ditengking dan diherdik oleh Cina Kiasu DAP di dalam operasi cegah maksiat. Ini berlaku di sebuah kelab malam cina di kawasan Selangor, dalam DUN Damansara Utama di mana Wakil Rakyatnya adalah ahli DAP, YB Yeo Bee Yin.
Antara kata-kata kesat dan lucah yang dilemparkan kepada Anggota-Anggota Polis adalah:
2.License used ... all fucking to job.
4.You buat macam ni aa.. confirmed BN kalah.

Video di Blog Cucu Tok Selampit Klik Disini

Kita sememangnya tahu bahawa bangsa Cina Couvenis ini memang cukup biadap apatah lagi selepas PRU 13 lalu mereka dilihat cuba mengambil alih pentadbiran kerajaan daripada kerajaan Melayu Islam. Bermacam macam perbuatan biadap yang mereka lakukan dan ada tindakan mereka ini sehingga menghina agama Islam.

Namun dalam hal sepertimana yang dilaporkan oleh rakan Blogger Cucu Tok Selampit yang mana pihak Polis dimaki hamun oleh beberapa orang Cina Couvenis membuatkan saya rasa orang Melayu sekali lagi perlu sedar bahawa Cina Couvenis adalah keturunan pendatang haram yang lupa asal usul mereka.

Teringat saya kes di Lahad Datu yang mana telah mengkorbankan:

1 Mac 2013 - Asisten Supritendan (ASP) Zulkifli Mamat, 29, dari Pasukan Polis Komando VAT 69
1 Mac 2013 - Sarjan Sabaruddin Daud, 46, dari Pasukan Komando VAT 69
2 Mac 2013 - Asisten Komisioner Ibrahim Lebar, 52, dari Cawangan Khas Bukit Aman.
2 Mac 2013 - ASP Michael Padel, 36, dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Semporna.
2 Mac 2013 - Sarjan Abdul Azis Sarikon, 48, dari Pasukan Gerakan Am Tawau.
2 Mac 2013 - Lans Koperal Mohd Azrul Tukiran, 27, dari Pasukan Gerakan Am Tawau.
2 Mac 2013 - Sarjan Detektif Baharin Hamit, 49, dari Ibu Pejabat Polis Kontinjen Sabah.
2 Mac 2013 - Koperal Salam Tugiran, 42, dari Ibu Pejabat Polis Daerah Tawau.
12 Mac 2013 - Prebet Ahmad Hurairah Ismail, 24, dari Batalion 7 RAMD Tawau.
12 Mac 2013 - Prebet Ahmad Farhan Ruslan, 21 (kemalangan), dari Batalion 3 RAMD Kota Kinabalu.

Cuba kita cari dimana Cina Couvenis yang telah mati mempertahankan tahah air? Dalam nama nama mereka yang terkorban diatas tidak ada satu pun Cina Couvenis yang terkorban. Apakah ini semua masih belum menyedarkan orang Melayu yang masih bodoh dengan menyokong parti DAP?

Yang berjuang bermati matian mempertahankan tanah air negara selama ini adalah kita Orang Melayu dan juga Bumiputera Sabah dan Sarawak. Dimana bangsa Cina Couvenis ini waktu kita berhempas pulas mempertahankan kedaulatan negara? Mereka hanya sibuk menjaga aset aset perniagaan mereka keranamereka semua jenis bangsa Couvenis yang hanya tahu mengambil keuntungan semata mata.

Sedar sedarlah orang Melayu, sedarlah bahawa Cina Couvenis ini adalah satu bangsa yang Biadap dan tidak boleh untuk kita berkrompomi apatah lagi berkerjasam dengan mereka semua. Satu pengajaran perlu kita berikan kepada mereka ini kelak.

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin saya ucapkan. Harapan saya agar orang Melayu bersatu di bulan Ramadhan ini dan jadikanlah bulan Syawal ini kita semua dapat gembeling usaha dan tenaga untuk memastikan Tanah Air kita kekal milik kita untuk generasi anak cucu cicit kita kelak.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved