ads

Sabtu, 6 Julai 2013

10 di tawau - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di tawau - Google Blog Search


video - Ceramah Anwar Ibrahim <b>di Tawau</b> 28.4.2013 dan Libaran <b>...</b>

Posted: 28 Apr 2013 12:17 PM PDT

Kehadiran Anwar Ibrahim di Tawau semalam disambut puluhan ribu manusia yang dahagakan perubahan. Kehadiran mereka bukan kerana suka-suka tetapi kerana ingin menunjukkan sokongan kepada bakal Perdana Menteri Malaysia ke 7 selepas PRU13.

Anwar Ibrahim seperti biasa menerangkan segala yang perlu kepada rakyat agar menerima PR dan menolak BN. Segla kelemahan dan ketirisan dalam penurusan kewangan kerajaan didedahkan kepada rakyat.


Warga Tawau memberi reaksi yang menggalakkan. Ternyata pilihanraya kali ini merunsingkan BN kerana kebangkitan rakyat kelihatan dengan jelas di seluruh pelusuk negara. Semuanya kerana Anwar Ibrahim.
Nah lihat sendiri bagaimana sambutan terhadap Anwar
Sebelum itu Anwar Ibrahim telah memberi ceramah di Panampang. Seperti Tawau, penduduk Panampang juga menunjukkan hasrat padu menukar kerajaan pada PRU13.
Ribuan warga Penampang yang hadir untuk memberikan sokongan kepada calon2 Pakatan Rakyat yang akan bertanding di Moyog, Kepayan, Penampang, Putatan, Tanjung Aru, Kota Kinabalu.

Ini menyebabkan cybertrooper2/ahli-ahli Barisan Nasional gentar, tak senang duduk dan mulai menyerang calun-calun Pakatan Rakyat terutamanya Saudara Darell Leiking secara peribadi dengan menggunakan akaun Facebook palsu..

Cybertrooper2 yang dibayar oleh Barisan Nasional ini sudah tidak mempunyai sebarang idea lagi kerana ribuan warga Penampang sudah menetapkan hati mereka untuk mengundi Pakatan Rakyat pada hari mengundi yang akan datang ini..

Maka, mereka cuma mampu berusaha untuk memalukan Saudara Darell Leiking dengan fitnah demi fitnah yang ditabur disebalik akaun palsu.. Photo Credit : Xavier Maurice John.

 Ini pula adalah video ceramah Anwar di Libaran pada 26.4.2013

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved