ads

Sabtu, 22 Jun 2013

10 di kota belud - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di kota belud - Google Blog Search


calon pru 13 pakatan rakyat <b>di kota belud</b> buat <b>...</b> - Kelapa Mawar

Posted: 01 Jun 2013 06:02 AM PDT

Petang tadi 1/6/2013, calon-calon Pakatan Rakyat pada PRU13 yang lalu di daerah Kota Belud bertindak membuat laporan polis berkaitan dengan isu dakwat kekal yang digunakan oleh SPR pada PRU13 yang lepas. Calon DUN TEMPASUK, Ustaz Awang Laiman (PAS), Calon PKR di DUN USUKAN, sdr Mustapha Samkud dan Calon PKR Parlimen Kota belud, Sdri Munirah Majilid. Daripada maklumat yang diperolehi ADUN KADAMAIAN yang baru Sdr Jeremy Malajad juga turut serta tetapi terlewat atas urusan tertentu.

Tindakan calon-calon PR di KB ini dilihat sebagai memenuhi gesaan ketua Umum Keadilan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sebelum ini meminta rakyat yang tidak berpuas hati dengan pelaksanaan pilihanraya lalu terutama berkaitan penggunaan dakwat kekal untuk membuat laporan polis. Sebagai rekod, ketua Umum Keadilan itu telahpun membuat laporan Polis dua minggu lepas.

PR sekarang dalam usaha mengumpul bukti mengenai isu penipuan ketika PRU13 yang di dakwa oleh pemimpin mereka. Adakah laporan polis yang dibuat oleh calon-calon PR di KB ini akan dapat mengubah landskap politik pekan koboi itu? bersama kita fikirkan!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved