ads

Rabu, 1 Mei 2013

10 di kinabatangan - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di kinabatangan - Google Blog Search


Parti STAR <b>Kinabatangan</b> "Miskin" - Sensasi Dan Panas

Posted: 10 Apr 2013 04:04 AM PDT


ALAHAIIII..........kesian juga kita tingu parti STAR di Kinabatangan ini kerana 'miskin' dan tidak mempunyai modal untuk berpolitik bagi mempengaruhi pengundi.
Ada ka mereka balik-balik bilang pencerobohan di Lahad Datu adalah konspirasi UMNO untuk mengaburi mata rakyat. Bukan konspirasi Pakatan Rakyat ka itu ging???
Baru-baru ini, pemimpin parti STAR di Kinabatangan yang diketuai oleh
En. Kalbin iaitu Ketua Pergerakan STAR telah membuat ceramah di Kg. Muhibbah Tengah, Kinabatangan bertujuan untuk mendapatkan sokongan pengundi. Tapi malangnya, usaha mereka tidak berhasil kerana jumlah orang ramai yang datang hanyalah sekitar 18 orang sahaja. KESIANNNNN...........itu sajakah ramainya??? Macam mana mau menang ni ging???
Alangkah bagusnya kmurang parti STAR di Kinabatangan buat janji-janji kepada pengundi di sana contohnya.......STAR akan berjanji akan membina projek lebuh raya di Kinabatangan, STAR berjanji akan memberikan bantuan kepada warga miskin setiap bulan. Aiyaaaa.....itu pun kmurang tidak buli buat ka? Bilang mahu menang dalam pilihan raya tetapi memberi keyakinan kepada pengundi pun takut.
Mengikut analisis.....keupayaan parti STAR di Kinabatangan adalah lemah dan akan kalah teruk dalam PRU-13 akan datang ini. Kesiannnn.........

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved