ads

Khamis, 25 April 2013

10 di kota kinabalu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di kota kinabalu - Google Blog Search


rakyat sabah tolak dap!!!.. ceramah anjuran dap <b>di kota kinabalu</b> <b>...</b>

Posted: 22 Apr 2013 10:14 PM PDT


Sebab itu rakyat langsung tidak percayakan media arus perdana milik UMNO/BN terutamanya Utusan dan The Star apabila melaporkan yang kaum Tionghua sudah berhijrah ramai-ramai sokong parti-parti Cina dalam komponen Barisan Nasional dan tolak perjuangan DAP.

Dakyah Undi DAP adalah Undi untuk PAS langsung tak laku dari kalangan masyarakat Tionghua.. Malahan mereka makin ghairah dan bersedia memberikan undinya kepada PAS jauh lebih berani dan hebat kali ini.

Momokkan hukum hudud sedikit pun tidak memberikan kesan maupun impak merudumnya sokongan kaum Tionghua kepada DAP maupun PAS.

Ini dapat dibuktikan apabila ribuan rakyat Kota Kinabalu hadir ceramah anjuran DAP malam tadi.

Ada para penganalisis politik berpendapat tragedi RoS tempoh hari lebih menguntungkan PAS dan DAP.. Kaum Melayu sudah boleh menerima DAP dan masyarakat Cina sudah tidak takut memangkah PAS.

INI KALI LAH TUKAR.....JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA... PAS GANTI UMNO... PR GANTI BN.

Pakatan sambut Hari Malaysia <b>di Kota Kinabalu</b> dan Kuching <b>...</b>

Posted: 15 Aug 2012 02:00 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]PETALING JAYA 15 Ogos: Majlis Setiausaha Pakatan Rakyat memaklumkan, sambutan Hari Malaysia pada tahun ini akan diadakan di dua lokasi berasingan iaitu di Kota Kinabalu untuk Sabah manakala Kuching untuk ...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved