ads

Isnin, 4 Februari 2013

10 di sipitang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di sipitang - Google Blog Search


Tinta Mayaku : rumah sewa <b>di Sipitang</b>

Posted: 19 Jan 2013 07:10 PM PST

aku mau kuar dari asrama ni..
aku mau cari rumah sewa di luar..
bukan apa,sayang tu EPW 600++ ilang sebab tinggal hostel..hehe
ada jua terlintas di ati mau rsa tggal sorg2 d luar..
tp mama babah ku nda bagi aku tinggal sorg2..
mesti ada kawan jua wpun sorg..huhu..
byk la mau dipikir msa cari rumah sewa ni:
1~kadar sewa : klu murah lgi bagus.bleh jua saving ujung bulan
2~masa mau mencari : kena luangkn masa mau mencari tau
3~transport lg : ssh kalu xda trasnport sendiri ni
4~persetujuan member lain : klu xstuju,kena cari lg
5~fasiliti rumah tu : penting tau.kita pun snng
6~jarak ngan tempat keja + pekan : jauh2 nnti susah.apa lg klu bukan org sini
7~macam2 la
::::cerewet jua..hehe::::
kemarin ceritanya ada jua kuar mencari rumah sewa ngan member sorg ni..
mmg banyak la rumah sewa d sini..
tp belum ada rezeki nampaknya..
ada yg kosong pun semua udah di booking..huhu..
hari tu ada jua staff sini bgtau ada rmh ksong hmpir rmhnya tu..
hjung bulan ni org tu kuar udah..
aku siap book lg k..
jdi awl bulan 2 ni bleh la kami masuk rumah tu..
tnya punya tnya rumah tu rupanya:
~kosong..mksudnya hanya rumah saja tanpa barang2 d dalam
pkir punya pkir + pendapat member:
~rasa nda berbaloi mau bayar sewa tapi rumah xda apa2
adehhh...susahnya mau cari rumah sewa d sini ni..
kalau la aku ada trasnport sendiri, kompom aku cari sendri rumah sewa tu (mcm berani) :P
xpa..bleh cari lagi ba..klu ada peluang,x ke mna..yg penting rajin2 ja mencari..kn?
harap2 la cepat kami dapat rumah sewa..
tambahan:::harap2 la ada kekosongan + org labuan mau pindah di Sipitang..aku mau pindah di Labuan..huhuhu

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved