ads

Jumaat, 1 Februari 2013

10 di kota kinabalu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di kota kinabalu - Google Blog Search


CHEESY LAYER KINI <b>DI KOTA KINABALU</b> | Hanis At Home

Posted: 21 Jan 2013 06:56 PM PST

CHEESY LAYER FOR SALE!

Cheesy Layer lemak berkrim, RM 5 satu bekas yang terdapat pelbagai pilihan filling iaitu :

Strawberry

Blueberry

Kiwi

Manggo

Dulce De Leche

Butterscotch

 Penghantaran percuma untuk 6 bekas ke atas kawasan Sepanggar dan hanya RM 5 untuk penghantaran kawasan Tuaran, Inanam, Kingfisher, Likas dan KKTown.

DAPATKAN SEKARANG!

Muka baru dalam scene muzik <b>di Kota Kinabalu</b> - Kalau bukan KITA <b>...</b>

Posted: 01 Jan 2013 12:15 AM PST


Pada mulanya memang kami (OnlineFM) nak berehat dari melibatkan diri dari sebarang penganjuran program.Akan tetapi, saya didatangi oleh Perfect Picture iaitu penganjur utama bagi program BORNEO BEACH KARNIVAL.Mereka ingin meminta bantuan dari segi pengisian hiburan.

Bak kata pepatah,pucuk dicita,ulam mendatang.Tanpa berfikir panjang,saya terus memberikan segala INFO yang mereka perlukan.dari segi penyedia sistem bunyi, band band indie untuk membuat persembahan secara LIVE.Dan akhir sekali mereka menyediakan slot 2 jam untuk persembahan 20 buah band berbentuk akustik.

Nahhh,apa lagi,saya terus membuka slot pada masa info tu saya terima.Kurang dari 2 hari,slot sebanyak 20 tersebut dah penuh.Kebanyakkan yang mendaftar adalah band projek dan ada juga kelihatan muka muka baru dalam kumpulan tersebut.Itu tidak menjadi hal,yang penting peluang mereka dah ada depan mata.Hanya memastikannya digunakan sebaik mungkin.

Cuma,ada sedikit kekecewaan bagi kami (onlinefm) dimana ada beberapa buah kumpulan tidak hadir tanpa sebarang sebab.Ini bukan 1st time kami hadapi tetapi boleh dikatakan masalah wajib bagi mana mana penganjuran.Akan tetapi,terpaksa terima jugaklah dan terpaksa ubah jaual kepada plan B.Diharap benda ini tidak terjadi di masa akan datang.Harap sangat...

Antara muka baru yang membuat persembahan pada acara Borneo Beach Karnival beberapa hari lepas adalah:-

Haaa itulah antara muka muka baru dalam muzik scene di Kota Kinabalu.Ternyata mereka tidak melepaskan peluang ini dimana mereka telah menghiburkan pengunjung yang ada di sekitar kawasan event.Inilah yang kita harapkan kepada kesemua band band baru mahupun band lama.

Walaubagaimanapun, ini adalah pembukaan yang bagus untuk band baru ini.Mereka sudah ada yang kenal dan saling bertukar tukar maklumat.Dan yang paling best sekali, ada band band baru ini telah mempersembahkan lagu ciptaan sendiri yang mana lagu mereka amat bagus dan memang perlukan pendedahan di media massa.

Teruskan usaha anda untuk menaikkan nama band anda.Tidak kiralah dengan apa cara sekali pun.Yang penting jangan putus asa  dan teruskan support each other.Cuba berhubung dengan fans anda melalui laman sosial.Melalui cara tersebut anda dapat memperbaiki segala kekurangan dan kelemahan.Siapa tahu,suatu hari nanti band anda dah mula dikenali sekitar Sabah.Insyallah..:)

DBKK pertimbang penggunaan lampu LED <b>di Kota Kinabalu</b> <b>...</b>

Posted: 09 Jan 2013 05:05 PM PST

Posted on January 10, 2013, Thursday

KOTA KINABALU: Dewan Bandaraya Kota Kinabalu (DBKK) sedang mempertimbang untuk menggunakan lampu berasaskan teknologi diod pemancar cahaya atau LED di kawasan taman ter-utama di kawasan 'hitam' di bandar raya ini.

Datuk Bandar Kota Kinabalu Datuk Abidin Madingkir berkata, penggunaan tek-nologi itu akan dilaksanakan sekurang-kurangnya pada tahun ini secara berperingkat bagi menjamin bandar yang mesra alam.

"Kita akan tukar semua kepada lampu LED me-ngikut fasa dan sebagai permulaan kita sudah kenal pasti beberapa kawasan, jika mendatangkan kebaikan kita akan replace yang sedia ada," katanya kepada pemberita selepas merasmikan majlis penutup Program CEKAP – Cemerlang, Efisien Kerjasama Amanah Progresif di DBKK di sini, semalam.

Abidin berkata lampu LED menggunakan tenaga jauh lebih jimat berbanding lampu biasa dan mengeluarkan haba yang sangat rendah sekali gus mengurangkan pelepasan karbon dioksida ke atmosfera. — Bernama

To enable your comment to be published, please refrain from vulgar language, insidious, seditious or slanderous remarks. This includes vulgar user names.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved