ads

Ahad, 17 Jun 2012

10 di keningau - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di keningau - Google Blog Search


Lawatan Kerja 2 Hari PM <b>Di Keningau</b> - TV3

Posted: 15 Jun 2012 10:49 PM PDT

16/06/2012 13:49:00

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak tiba di Sabah kira-kira jam 11:10 pagi tadi untuk lawatan kerja dua hari di Keningau.

Ketibaan beliau disambut Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Aman serta pemimpin masyarakat termasuk lebih 300 pelajar dan masyarakat Kadazandusun Murut.

Perdana Menteri kemudiannya menaiki helikopter ke Keningau untuk merasmikan pusat kraftangan Sabah sebelum bertolak ke Sook untuk menghadiri majlis pecah tanah pusat bersepadu haiwan ternakan Keningau.

Beliau akan menghadiri majlis bersama rakyat di sebelah petang dan pada sebelah malam akan menghadiri Majlis Rumah Terbuka Malaysia Tadau Kaamatan di Kompleks Sukan Keningau.

Pada pagi esoknya, beliau akan beramah mesra dengan masyarakat di pekan Keningau dan pekan Bingkor sebelum menghadiri majlis jamuan teh di Rumah Besar Sedomon Gunsanad.

Perdana Menteri seterusnya akan menghadiri majlis bersama rakyat dan melancarkan kolej Kadazandusun Murut di Pisompuruan Square di Tambunan.

Datuk Seri Najib <b>Di Keningau</b> | Anjung Maya

Posted: 15 Jun 2012 10:13 PM PDT

KOTA KINABALU: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak tiba di sini, hari ini untuk lawatan kerja dua hari di Keningau.

Beliau yang menaiki pesawat khas tiba di Terminal 2 Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu kira-kira jam 11.10 pagi bersama isteri, Datin Seri Rosmah Mansor.

Ketibaan beliau disambut Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Aman dan isteri Datin Seri Faridah Tussin, timbalan ketua menteri, ahli kabinet kerajaan negeri, ketua jabatan kerajaan persekutuan dan negeri serta pemimpin masyarakat termasuk lebih 300 pelajar dan masyarakat Kadazandusun Murut.

Perdana Menteri kemudiannya menaiki helikopter ke Keningau untuk merasmikan Pusat Kraftangan Sabah sebelum bertolak ke Sook untuk menghadiri majlis pecah tanah bagi Pusat Bersepadu Haiwan Ternakan Keningau.

Beliau akan menghadiri Majlis Bersama Rakyat di sebelah petang dan pada sebelah malam akan menghadiri Majlis Rumah Terbuka Malaysia Tadau Kaamatan di Kompleks Sukan Keningau.

Pagi esoknya pula, beliau akan beramah mesra dengan masyarakat di Pekan Keningau dan Pekan Bingkor sebelum menghadiri majlis jamuan teh di Rumah Besar Sedomon Gunsanad di Bingkor.

Perdana Menteri seterusnya akan menghadiri Majlis Bersama Rakyat dan melancarkan Kolej Kadazandusun Murut di Pisompuruan Square di Tambunan sebelum berlepas pulang ke Kuala Lumpur. – BERNAMA

Tags: ,

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved