ads

Sabtu, 26 Mei 2012

10 di penampang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di penampang - Google Blog Search


PICNIC: WATERFALL KIBUNUT, <b>PENAMPANG</b>! - LIFE STORY

Posted: 14 May 2012 12:06 AM PDT

BISMLILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

Hari minggu yang indah semalam. Because I really love Waterfall! Thanks to Teah and the geng sebab invite me dan CT untuk sertai 'Family Day' mereka. I do love swim at the river. Kalau di banding dengan laut, saya lagi pilih sungai. Sebab air tidak masin dan kawasan sejuk :) Tak perlu pakai sunblock or whatever cream pelindung kulit daripada terkena sinaran UV. My skin ni very sensitive bha..tu la pasal ..

Kami pergi ke di Waterfall Kibunut, daerah Penampang. First time ke sini. Memang sedikit jauh dari kawasan bandar, but its really nice tau.. Biasanya, kalau berpicnic and berenang di kawasan air terjun atau sungai, saya tidak akan menggunakan apa2 untuk berenang. Different pulak kali ni. We were using Live jacket! Normally I just using that thing bila berenang di laut, tapi kali ni di sungai pulak. Hee.. Actually rasa rimas sedikit sebab ianya sedikit menghalang pergerakan untuk menyelam. Hee.. Tapi sangat sesuai untuk digunakan di kawasan yang amat dalam. So xda la rasa penat sangat berenang :)

After 1 pm, cuaca tidak memberikan kerjasama. so, we decide to go back memandangkan hujan bakal turun dengan lebatnya dan bakal mengakibatkan kadar kelajuan/ kederasan air sungai memuncak dan ianya sangat bahaya kepada kita. Sangat happy! Enjoy the pic!

Mata Zombie. Ada sedikit mabuk semalam. Sampai ke pagi begini. PANDA!
Mereka yang kesusahan melintas :)
Najwa Latiff yang tidak terlalu latiff :)
 Teah. Yew~ hehe.. Rock gtu
 Mereka yang bersungguh- sungguh. haha

Boboy ma kucing hutan.. lalala.. 



 Kami yang sedang bergembira :P

p/s: Harap maaf. Tiada gambar mandi manda. Tidak bisa di upload di sin. sekian.hehe.. Pye2!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved