ads

Jumaat, 25 Mei 2012

10 di kudat - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di kudat - Google Blog Search


Cuci mata <b>di</b> Pantai Bangau, <b>Kudat</b>, Sabah | Blog Fadzmie

Posted: 09 Apr 2012 09:08 AM PDT

Assalamualaikum dan salam kesejahteraan.

Bagi korang yang follow aku di Twitter, mungkin korang ada terbaca tweet aku tentang aktiviti aku petang Ahad kelmarin. Bagi yang tak tahu, sebenarnya aku dengan big family aku buat aktiviti mandi manda di Pantai Bangau, Kudat, Sabah.

Korang mesti tak tahu kan kat mana Pantai Bangau ni? Even ada sesetengah orang Kudat sendiri pun tak tahu kewujudan pantai ni sebenarnya. Biasalah, banyak sangat pantai kat daerah Kudat ni. So, no wonder orang Kudat sendiri tak tahu pasal pantai ni. Plus, kedudukannya yang agak remoted sikit menyebabkan pantai ni tak berapa dikenali ramai.

Awan-awan tu agak men-spoil-kan sikit gambar tu. Tapi korang boleh dapat gambarkan kedudukan pantai tu bukan? So, that's Pantai Bangau. Nama diambil bersempena nama Kampung Bangau, kampung yang berdekatan dengan pantai tu.

Entri kali ni bukan nak cerita secara detail apa aktiviti aku kat sana, tapi just nak tunjuk sedikit gambar yang aku shoot sepanjang petang tu. Tak banyak mana pun, tapi boleh lah sekadar untuk cuci mata bersama. So, enjoy yourselves. :)

Sebenarnya ada lagi gambar lain, tapi rasanya yang ni pun dah cukup kot. Yang lain aku dah sumbat dalam Facebook. Nak letak semua kat sini, panjang berjela lah alamatnya post aku ni nanti. HAHA.

p/s: Sorry kalau gambar kurang berkualiti. Aku tak pro sangat nak shoot gambar. :)

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved