ads

Rabu, 29 Februari 2012

10 di kota belud - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di kota belud - Google Blog Search


Kelapa Mawar: RAHMAN DAHLAN AKAN MERASMIKAN <b>...</b>

Posted: 08 Feb 2012 07:00 PM PST

Pada 12.Februari ini bertempat di padang Pekan Kota belud, Ahli Parlimen Kota Belud, Datuk Rahman Dahlan akan menghadiri program "syoknya Broadband' anjuran Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia (SKMM) dan seterusnya merasmikan program itu. Di Sebelah petangnya Rahman Dahlan dijadualkan akan menyampaikan hadiah kepada pemenang pertandingan klik-klik bersama Ahli Parlimen yang sebelum ini telahpun dilaksanakan.

Walaubagaimanapun setakat ini belum ada response dari DARD mengenai perkara itu walaupun telah dipostkan oleh pengunjung dalam wall FCB ahli Parlimen yang juga setiausaha BN Sabah itu. Dalam kenyataan yang dipaparkan itu meminta supaya orang ramai datang memeriahkan majlis berkenaan.

Kenyataan itu seperti berikut:

Semua warga Kota Belud dengan segala hormatnya dijemput ke Program "Syoknya Broadband" anjuran Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia(SKMM) pada 12 Febuari 2012 bertempat dipadang Pekan Kota Belud. Bermula jam 8.00pagi-5.00petang. Pada jam 2.00ptgnya pula, Majlis Penyampaian Hadiah Pertandingan Klik-klik bersama Ahli Parlimen dan penyampaian hadiah pertandingan Arked print. Perasmian program akan disempurnakan oleh YB Dato Abdul Rahman Dahlan. Acara yang bakal berlangsung seperti Pameran daripada syarikat Telekomunikasi seperti Celcom, Digi dan Maxis. Persembahan daripada Syawal(AF) dan artis tempatan Kota Belud. Ceramah ICT oleh SKMM, Senamrobik, futsal 3 sebelah, Roda Impian, Sukan rakyat dan BBQ. Semua dijemput hadir. Salam.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved