ads

Isnin, 26 September 2011

10 di ranau - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di ranau - Google Blog Search


Biar Berakhirnya Di Sini: 548 : Santai <b>di Ranau</b>

Posted: 09 Feb 2010 09:15 PM PST

Baru-baru ini aku dan beberapa rakan yang lain sempat menjejakkan kaki di pekan Ranau, satu destinasi perlancongan yang agak terkenal di Sabah...

Tempat yang terletak dibawah kaki Gunung Kinabalu ini memang sangat indah dan menarik... Suasana sekitar amat tenang dan mendamaikan... Sudah lama aku tidak menjejakkan kaki disini... Bila kembali, terasa seronok yang teramat... Banyak sungguh kenangan disini... Kalau hendak dibilang, Sabah merupakan destinasi yang tidak pernah jemu aku lawati... Pergi lah banyak mana sekali pun, aku yakin aku akan kesini sekali lagi... Keindahan alam sekitar dan kehijauan alam semulajadinya membuatkan aku jatuh cinta pada tempat ini...

Teman-teman juga kelihatan gembira... Masing-masing tidak melepaskan peluang bersantai dan merehatkan minda masing-masing... Setiap ceruk yang kami pergi, ada saja aktiviti bergambar yang kami lakukan... Macam tak pernah sampai/datang sini je... Heheheeee...

Jika anda terasa ingin pergi jauh dari kesibukan kota, aku memang cadangkan kalian kesini... Semestinya ia satu destinasi yang sangat mendamaikan fikiran anda... Terpulang; sekiranya terasa ingin mendaki, anda boleh mendaki Gunung Kinabalu dan menikmati panorama indah ciptaan Ilahi... Pemandangan mereka cantik dari atas sana... Tidak perlu lama... Mendaki cuma memerlukan masa 2 hari sahaja...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved