ads

Isnin, 1 Ogos 2011

10 di tawau - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di tawau - Google Blog Search


Big Apple Donuts & Coffee Buka Cawangan <b>di Tawau</b>, Sabah <b>...</b>

Posted: 29 Jul 2011 05:57 AM PDT

InsyaAllah kita akan berada di bulan Ramadhan beberapa hari saja lagi. Waktu buka puasa untuk kawasan Tawau pun sudah aku post di sini. Malangnya aku tidak berpuasa di Tawau. Ini tahun kedua berpuasa di perantauan Kuching, Sarawak. happy

Ini hari aku ada dapat info dari kawan yang Big Apple Donuts & Coffee buka cawangan di bandar Tawau. Wah.. masa aku tiada di Tawau juga baru "Kuih Gelang" ni datang. Kalau di Tawau, Donut itu kami gelar Kuih Gelang/Kuek Gelang.

Menurut info dari laman web rasmi Big Apple Donuts & Coffee, cawangan mereka di Tawau, Sabah kini telah di buka. Cawangan tersebut terletak di Fajar Complex, Tawau Sabah beralamat di Lot 6, Ground Floor, Jalan Haji Karim bersebelahan dengan King Park Hotel. Alhamdulillah.. cawangan itu terletak di sekitar bandar Tawau. Memudahkan warga Tawau untuk berkunjung ke sana. Antara menu popular dari Big Apple Donuts & Coffee:

  1. Chocolic
  2. Say Cheese
  3. Pink Twister
  4. California Almond
  5. dan pelbagai lagi disini

Bagi aku, Big Apple Donuts & Coffee cawangan Tawau akan kekal di Tawau dan mendapat keuntungan kerana bukan saja warga Tawau, tapi hampir semua orang suka makan makanan segera. Tambahan, kedudukan strategik juga memainkan peranan. Aku dulu belajar subjek Perdagangan di sekolah.. Kalau mahu perniagaan maju, carilah kedudukan yang strategik.

Nanti aku balik Tawau aku akan berkunjung ke cawangan Big Apple Donuts di Tawau… insyaallah.

Flyer for opening of BADC Fajar Complex Tawau! NOTE: THIS IS NOT E-COUPON. DO NOT PRINT OUT


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularity: 2%

Artikel berkaitan:


You can leave a response, or trackback from your own site. Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved