ads

Selasa, 28 Jun 2011

10 di tawau - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di tawau - Google Blog Search


Edrie Hashim Projek Pistol <b>di Tawau</b> | Puadede.Com

Posted: 28 Jun 2011 07:53 AM PDT

ProjekPistol-Borneo-Tour-1

Ini bukan kali pertama penerbit album dan pencipta lagu terkenal, Edrie Hashim berada di Tawau, malah sudah beberapa kali ke sini dengan pelbagai kegiatan dan urusan. Imej yang ada pada ketua kumpulan Projek Pistol ini yang mungkin meletakkannya sebagai seorang artis yang mempunyai peminatnya tersendiri di Tawau. Almaklum sajalah, Tawau yang begitu sinonim dengan artis imej rock ini, pasti laku punya… alasan paling kukuh? Edrie Hashim gondrong siap rebonding lagi tau!

Petang tadi, aku berkesempatan untuk memenuhi jemputan makan tengah hari untuk sesi bertemu peminat Edrie Hashim dan artis Projek Pistol di Sidrap Corner, Tawau. Walaupun datang lewat daripada yang dijanjikan, namun aku dan LisaAli bertenang. LisaAli sempat lagi bertanya, tiadakah orang kenal dengan kita ni. Jawabku mudah, orang di sini tidak berFB atau berblog… ketawa!

.

Sempat mengambil beberapa gambar sebelum ketibaan Edrie Hashim Projek Pistol, memang sempoi gaya kami tapi santai. Ada beberapa orang makcik lalu dan berhenti memerhatikan poster di dinding kaca Sidrap Corner dan aku juga ada terdengar keluhan dua anak muda rock yang mungkin dalam perjalanan untuk ke bus station Sandakan….

Hoi gila kau, aku minat Edrie Hashim ni… Alaaah kenapalah hari ini, bukan hujung minggu. Masa kita mo bejalanlah dorang buat bah! Tidak sempat kita mo triping di Fire!

Info event:
Projek Pistol Borneo Tour 2011 Tawau, Sabah.
Live showcase 29 Jun 2011
FIRE Clubbing Star
Penganjur Sumber Karya Seni

.

Penganjur tiba, artis tiba, Sidrap Corner semakin sesak. Artis mula menjamu selera dan kami menemui Encik Jamil Aziz, memperkenalkan diri kepadanya, lalu diperkenalkan dengan barisan artis. Telefon aku berdering, aku biar LisaAli mengambil gambar dan bertanya khabar2 artis.

Di akhir pertemuan, aku sempat bertemu dengan wartawan penyiaran Melodi dan Fuh. Esok saja aku kisahkan pertemuan selanjutnya kerana esok jam 4 petang, Tawau Bloggers Unity ada program tersendiri di Arena Cafe dengan artis Projek Pistol ini. Tak sabar nak terjah!

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved