ads

Rabu, 8 Jun 2011

10 di sandakan - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di sandakan - Google Blog Search


AUCMS <b>Di Sandakan</b>, Sabah. - ACMS

Posted: 23 May 2011 08:41 AM PDT

IMG_0330

Hari ini Allianze University College of Medical Sciences berada di Hotel Swiss Inn, Sandakan untuk mengadakan sesi temuduga terbuka untuk memberi penerangan tentang peluang kerjaya dalam bidang perubatan dan sains kesihatan bersekutu. Sesi penerangan yang diwawarkan dalam Radio Sabah sejak seminggu yang lalu berjaya menarik lepasan SPM untuk tampil meminta penerangan lanjut. Ramai yang hadir amat teruja dengan peluang yang disediakan oleh AUCMS kepada pelajar dari Negeri Sabah untuk melanjutkan pelajaran dalam bidang Fisioterapi, Farmasi, Sains Perubatan, Makmal Sains Perubatan dan Kejururawatan.

Kunjungan AUCMS ke Sandakan kali ini amat bermakna kerana Naib Canselor AUCMS Prof. Dato' Dr. Mohamad Abd Razak turut serta. Bersama Puan Norzahizan Ismail, Dato' Naib Canselor telah mengadakan kunjungan hormat ke Pejabat Pegawai Pelajaran Daerah Sandakan dan juga kunjungan ke pejabat Presiden Majlis Perbandaran Sandakan. Kunjungan Naib Canselor bukan saja membawa salam dari Presiden tetapi juga cadangan dari Presiden AUCMS untuk membuka cawangan AUCMS di Sandakan. Cadangan Presiden AUCMS mendapat sambutan baik dari semua pihak kerana Daerah Sandakan telah dikenalpasti sebagai hub pendidikan iaitu di Batu 10 Sandakan. Ini bertujuan bagi memberi kemudahan kepada penduduk pantai Timur Negeri Sabah mendapat peluang pendidikan yang terbaik.

Sandakan adalah sebuah bandar yang terletak di persisir pantai timur Negeri Sabah. Bandar ini juga mempunyai pelbagai kemudahan seperti pusat membeli-belah serta kawasan riadah di tepi pantai yang cantik lagi mendamaikan. Adalah tidak lengkap jika berkunjung ke Sandakan tanpa merasai keenakan masakan laut yang segar lagi lazat. Penerbangan terus dari Kuala Lumpur ke Sandakan melalui sistem penerbangan utama negara memudahkan perhubungan antara penduduk ke Semenanjung Malaysia.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Taiping Mali: Anwar jual minyak lagi <b>di Sandakan</b>

Posted: 23 May 2011 05:47 AM PDT

Sudahlah. masa hang jadi TPM dan menteri kewangan semua kroni hang kaya raya. Apa yang cat dah repair rumah pangsa ? Hoi Sivarasa kata apa? Itu tanggung jawab kerajaan persekutuan dan BN kerana mereka yang bina rumah pangsa itu dahulu. Di Bandar Bukit Beruntung, siapa yang baik pulih semua rumah pangsa yang rosak teruk? BN juga. Hang memang haram jadah punya manusia , layak di bakar hidup-hidup. kecil-kecil tak mau mampus , sudah besar dok kelentong rakyat.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved