ads

Sabtu, 10 Mei 2014

10 di sandakan - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di sandakan - Google Blog Search


IPS Anjur Bengkel Penulisan Kreatif <b>di Sandakan</b> - ikatan penulis <b>...</b>

Posted: 28 Apr 2014 05:33 PM PDT

Dewasa ini, bidang penulisan kreatif semakin mendapat tempat dalam kalangan masyarakat. Penulisan kreatif secara umum ialah pengolahan dan penghasilan karangan, ciptaan, karya dan atau cerita seperti novel, cerpen, drama dan puisi. Sebelum terhasil sesebuah penulisan kreatif, seseorang itu perlu berfikiran kreatif sama ada secara dirangsang, dibimbing atau yang semarak sendiri-sendiri. Penulisan kreatif digarap dengan bahasa yang segar, penyusunan ayat yang indah lagi mencabar, dan berunsur murni.

Sehubungan dengan itu, Ikatan Penulis Sabah (IPS) dengan kerjasama Dewan Bahasa dan Pustaka Sabah, dan Sekolah Menengah Kebangsaan Muhibbah, Sandakan akan menganjurkan Bengkel Penulisan Kreatif pada tarikh dan ketetapan berikut:

Tarikh : 17 Mei, 2014
Tempat: SMK Muhibbah, Sandakan.
Masa : 7.30 pagi-5.00 petang

Bengkel ini terbuka kepada pelajar sekolah menengah dan orang dewasa yang berminat di daerah Sandakan. Sebarang pertanyaan sila hubungi saya melalui talian 0138532837. Borang penyertaan yang telah lengkap diisi hendaklah sampai kepada saya selewat-lewatnya pada 2 Mei, 2014 atau boleh terus menghantar kepada saya di SK. Sri Tanjung Papat 2, Sandakan pada jam 12.30-5.30 petang. 


0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved