ads

Selasa, 10 Disember 2013

10 di kota belud - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di kota belud - Google Blog Search


Pelangi Petang <b>Di</b> Kampung Bira-Biraan, <b>Kota Belud</b> | my.Mustaffa

Posted: 03 Dec 2013 06:16 AM PST

11189377766 d9db0ae4c2 c Pelangi Petang Di Kampung Bira Biraan, Kota Belud

LAPISAN TUJUH WARNA – Indahnya suasana petang tadi semasa saya berada di Kampung Bira-Biraan yang terletak di Daerah Kota Belud, Sabah. Saya ke sana atas urusan kerja. Beberapa ekor kuda meragut rumput dan deruan ombak di pantai membuatkan saya berhenti sejenak untuk merakamkan beberapa keping gambar dengan kamera Samsung Galaxy yang saya bawa.

Ini kali kedua saya ke Kampung Bira-Biraan. Kampung ini berada di dalam Mukim Kulambai dan Dewan Undangan Negeri N.8 Usukan. Beberapa kampung lain sekitarnya adalah  Kuala Abai, Suang Punggor, Tanjung Batu, Buah Pandai, Kulambai Dundau, Kulambai, Kulambai Kupang, Pulau Mantanani dan Suang Kina.

Kampung ini berpotensi untuk dimajukan untuk industri pelancongan memandangkan pantainya yang putih bersih.

About The Author

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved