ads

Sabtu, 28 Disember 2013

10 di beluran - Google Blog Search


URL Sumber Asal :- di beluran - Google Blog Search

10 di beluran - Google Blog Search


Anak Dan Bapa Maut Dalam Nahas <b>Di Beluran</b> - MyNewsHub.My

Posted: 25 Dec 2013 09:46 PM PST


BELURAN – Seorang bapa dan anak perempuannya yang berusia dua tahun maut apabila kereta mereka bertembung dengan sebuah lori di Km 80m, Jalan Beluran-Telupid semalam.

Sementara isterinya yang berusia lingkungan 30-an dan seorang lagi anak lelaki mereka yang berusia empat tahun cedera dalam kejadian kira-kira pukul 5.30 petang itu.

Pemangku Ketua Polis Daerah Beluran ASP Kamaruddin Ambo Sakka berkata bapa tersebut Ahmad Rafaie Daud, 33, dari Sandakan mati di tempat kejadian sementara anaknya Nur Amani Batrissya meninggal dalam perjalanan ke Klinik Kesihatan Telupid.

Isteri mangsa mengalami cedera parah sementara anak lelakinya cedera ringan dan dirawat di Hospital Duchess of Kent Sandakan, katanya.

Beliau berkata kereta yang dipandu Ahmad Rafaie yang datang dari arah Telupid dipercayai memasuki laluan bertentangan sebelum bertembung dengan lori tersebut yang dipandu seorang lelaki berusia 34 tahun.

Akibat dari pertembungan itu, kedua-dua kenderaan terbabas ke kanan jalan, katanya. – BERNAMA

Anak Dan Bapa Maut Dalam Nahas Di Beluranhttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/12/Maut.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/12/Maut-150x150.jpgMyNewsHub Terkini,

BELURAN - Seorang bapa dan anak perempuannya yang berusia dua tahun maut apabila kereta mereka bertembung dengan sebuah lori di Km 80m, Jalan Beluran-Telupid semalam. Sementara isterinya yang berusia lingkungan 30-an dan seorang lagi anak lelaki mereka yang berusia empat tahun cedera dalam kejadian kira-kira pukul 5.30 petang itu. Pemangku Ketua...

<p style="text-align: left;">BELURAN - Seorang bapa dan anak perempuannya yang berusia dua tahun maut apabila kereta mereka bertembung dengan sebuah lori di Km 80m, Jalan Beluran-Telupid semalam.</p> <p style="text-align: left;">Sementara isterinya yang berusia lingkungan 30-an dan seorang lagi anak lelaki mereka yang berusia empat tahun cedera dalam kejadian kira-kira pukul 5.30 petang itu.</p> <p style="text-align: left;">Pemangku Ketua Polis Daerah Beluran ASP Kamaruddin Ambo Sakka berkata bapa tersebut Ahmad Rafaie Daud, 33, dari Sandakan mati di tempat kejadian sementara anaknya Nur Amani Batrissya meninggal dalam perjalanan ke Klinik Kesihatan Telupid.</p> <p style="text-align: left;">Isteri mangsa mengalami cedera parah sementara anak lelakinya cedera ringan dan dirawat di Hospital Duchess of Kent Sandakan, katanya.</p> <p style="text-align: left;">Beliau berkata kereta yang dipandu Ahmad Rafaie yang datang dari arah Telupid dipercayai memasuki laluan bertentangan sebelum bertembung dengan lori tersebut yang dipandu seorang lelaki berusia 34 tahun.</p> <p style="text-align: left;">Akibat dari pertembungan itu, kedua-dua kenderaan terbabas ke kanan jalan, katanya. - BERNAMA</p>

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved