ads

Jumaat, 18 Oktober 2013

di negeri sabah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :- di negeri sabah - Google Blog Search

di negeri sabah - Google Blog Search


Muhyiddin Tiba <b>Di Sabah</b> Untuk Lawatan Dua Hari - MyNewsHub

Posted: 29 Sep 2013 08:55 PM PDT


KOTA KINABALU – Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin tiba di sini hari ini untuk lawatan kerja dua hari ke Sabah.

Beliau tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu pada jam 10.30 pagi dan disambut Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Musa Aman, barisan kabinet negeri serta ketua-ketua jabatan dan agensi kerajaan.

Majlis pertama beliau di negeri ini ialah menghadiri perjumpaan dengan usahawan Sabah di Hotel Le Meridien di sini.

Pada sebelah petang, Muhyiddin dijadual mengadakan perjumpaan bersama Institut Pendididkan Guru (IPG) di Dewan Saadah Wisma Muis, Majlis Agama Islam Sabah (MUIS).

Pada malam, beliau yang juga Timbalan Presiden UMNO dijadual menghadiri majlis makan malam bersama anggota Badan Perhubungan UMNO negeri di Bangunan UMNO Negeri Sabah.

Pada Selasa, Timbalan Perdana Menteri dijadual melancarkan majlis Pecah Tanah Projek Perumahan Rakyat Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan di Taman Kepayan Ridge sebelum menemui warga Universiti Malaysia Sabah (UMS) dan Universiti Teknologi Mara (UiTM) di UMS.

Muhyiddin dijangka berlepas pulang ke Kuala Lumpur selepas perjumpaan khas bersama mahasiswa itu. – BERNAMA

Muhyiddin Tiba Di Sabah Untuk Lawatan Dua Harihttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/07/Tan-Sri-Muhyiddin-Yassin1.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/07/Tan-Sri-Muhyiddin-Yassin1-150x150.jpgMyNewsHub Terkini

KOTA KINABALU - Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin tiba di sini hari ini untuk lawatan kerja dua hari ke Sabah. Beliau tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu pada jam 10.30 pagi dan disambut Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Musa Aman, barisan kabinet negeri serta ketua-ketua jabatan dan...

KOTA KINABALU - Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin tiba di sini hari ini untuk lawatan kerja dua hari ke Sabah. Beliau tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu pada jam 10.30 pagi dan disambut Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Musa Aman, barisan kabinet negeri serta ketua-ketua jabatan dan agensi kerajaan. Majlis pertama beliau di negeri ini ialah menghadiri perjumpaan dengan usahawan Sabah di Hotel Le Meridien di sini. Pada sebelah petang, Muhyiddin dijadual mengadakan perjumpaan bersama Institut Pendididkan Guru (IPG) di Dewan Saadah Wisma Muis, Majlis Agama Islam Sabah (MUIS). Pada malam, beliau yang juga Timbalan Presiden UMNO dijadual menghadiri majlis makan malam bersama anggota Badan Perhubungan UMNO negeri di Bangunan UMNO Negeri Sabah. Pada Selasa, Timbalan Perdana Menteri dijadual melancarkan majlis Pecah Tanah Projek Perumahan Rakyat Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan di Taman Kepayan Ridge sebelum menemui warga Universiti Malaysia Sabah (UMS) dan Universiti Teknologi Mara (UiTM) di UMS. Muhyiddin dijangka berlepas pulang ke Kuala Lumpur selepas perjumpaan khas bersama mahasiswa itu. - BERNAMA

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved