ads

Rabu, 2 Oktober 2013

10 di papar - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di papar - Google Blog Search


Abby <b>Papar</b> Kebahagiaan <b>Di</b> Facebook? - MyNewsHub

Posted: 21 Jul 2013 01:24 PM PDT


SEJAK Jumaat lalu, sebuah fanpage Facebook dinamakan Abby & Farhan telah diwujudkan di laman maya.

Status pertama fanpage itu adalah, 'Alhamdulillah sudah 12 hari bergelar isteri Farhan.'

Sungguh pun Abby dikesan aktif dalam pelbagai medium sosial termasuk Tweeter dan Instagram; tidak dapat dipastikan sama ada fanpage ini benar-benar dibuat sendiri oleh Abby atau peminatnya. Walaupun begitu, ia telah pun menghimpun lebih 13,000 pengikut dalam masa tiga hari sahaja.

Di laman ini termuat gambar-gambar Abby bersama suami barunya, Farhan di samping update aktiviti dilakukannya terutama berkaitan rumahtangga. Contohnya status berbunyi:

'Baru lepas memasak untuk anak2 dan suami.. korang dah abis blum? (^__^)' dan 'Semoga harini lebih baik daripada semalam, pedulikan suara-suara sumbang kerana anda tidak akan nampak sesempurna di mata manusia yg dikenali.'

Terbaru, dimuatkan gambar dengan kapsyen, 'Tenangnya di Kg' – sekaligus membayangkan Abby kini berada di kampung Farhan bagi bertemu keluarga mentuanya.

Abby-Abadi-5

Kalau betul fanpage ini dibuat Abby sendiri, wah.. mungkin ini caranya dia berkongsi kegembiraan baru hidupnya dengan para peminat? Apa pun, selamat berbahagialah Abby ya!

abby1

Oleh: REM RAMZI

Anda mungkin juga meminati:


PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved