ads

Sabtu, 15 Jun 2013

10 di papar - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di papar - Google Blog Search


BLOG SABAH: 10 <b>di papar</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Jun 2013 09:01 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

&#39;Terkukur Tidak Berbunyi Lagi&#39; <b>Papar</b> Konflik Hubungan Keluarga <b>...</b>

Posted: 01 Jun 2013 08:30 PM PDT

Drama masyarakat membawa penonton menyelami erti kesedaran daya usaha, kesungguhan dan semangat bakal di siarkan dalam Terkukur Tidak Berbunyi Lagi bermula 26 Mei lalu di TV2, pukul 9 malam.

Drama ini bakal dibintangi oleh pelakon hebat Arash Muhammad, Lisdawati, Diddy Hirdy, Amirul Aiman Lasi, Memey Suhaiza, Zed Zaidi, Ramasundran dan Angeline Tan.

Drama mewarnai slot Seleta Prima ini mengisahkan hubungan Ghafar, Faridah dan anak-anak mereka.

Ketika syarikat yang diusahakan oleh Ghafar dan rakan kongsinya, Roslin semakin maju, Roslin mula mendapatkan tender melalui pintu belakang hingga kemudiannya kegiatan Roslin telah dihidu SPRM.

Sementara itu pegawai SPRM datang ke mencari Roslin. Ghafar menasihatkan Roslin supaya menyerah diri. Ghafar telah membeli sebuah rumah di atas sebidang tanah di sebuah kampung yang terpencil untuk persediaan hari tuanya.

Roslin terlepas dari siasat kes pegawai SPRM dan masih berjoli.

Roslin mula meminjam wang dari Along sementara, Ghafar meletakan jawatan sebagai pengarah syarikat.

Kewangan keluarga Ghafar semakin tersepit dan mereka mula berhutang di kedai runcit Kee Hong. Bagi menghilangkan kerunsingannya, Ghafar berjinak-jinak menjalankan aktiviti memikat burung tekukur.

Faridah begitu tertekan dengan keadaan hidup mereka sekeluarga, Faridah menghubungi Halil untuk bercadang untuk menjual tanah sebahagian dari tanahnya, Halil memujuk Faridah menyanyi semula di sebuah restoran ekslusif milik rakannya.

Ghafar sekeluarga bekerjasama menjalankan aktiviti pertanian dan penternakan. Along dan kuncunya telah tiba dan bertindak ganas terhadap keluarga Ghafar, Anggota polis tiba dan Ah Long dan kuncunya berjaya ditangkap.

- mStar

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved