ads

Isnin, 25 Mac 2013

10 di papar - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di papar - Google Blog Search


BLOG SABAH: 10 <b>di papar</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Mar 2013 09:14 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Colors Painted On My Life: Seminggu <b>di Papar</b>

Posted: 07 Aug 2012 08:09 AM PDT

Assalamualaikum wahai sahabat2 ku...
saya kembali lagi, Entry hari ini bertajuk "Seminggu di Papar" apa saya buat?
Mencari sedikit poket money tuk raya, Buat kuih raya d rumah aunty..
Alhamdulillah, sudah 5 jenis kuih raya yg saya dan kazen saya hasilkan dan siapkan...
tarraaaaa.....dah siap packed skali!
Siap untuk diJUAL

apa kuih2 yg kami siapkan?

antaranya adalah.....

Kuih almond london


Ulat bulu

Tart Nenas

Sampan

Badam

Entry hari ini pasal kuih raya jak..haha..
td berbuka posa dgn spaghetti saya dan kazen saya buat. Mmg sangat berjaya.
itu saja saya share..daaaaaa.. Salam

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved