ads

Jumaat, 18 Januari 2013

10 di kunak - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di kunak - Google Blog Search


Kunakians: Murid-Murid Sekolah Rendah <b>di Kunak</b> Terima Bantuan <b>...</b>

Posted: 17 Jan 2013 04:07 AM PST

Kunak, 17 Januari 2013 - Seramai 2000 beg sekolah diagih-agihkan kepada murid-murid tahun 1, 2 dan 3 sekolah kebangsaan di Kunak. Beg sekolah itu adalah sumbangan daripada ADUN Kunak Yang Berhormat Datuk Nilwan Kabang.
Majlis penyampaian diadakan di Dewan Serbaguna Sekolah Kebangsaan Kunak 1. Dalam majlis yang sama hadiah wang tunai sebanyak RM200, juga sumbangan daripada YB ADUN Kunak, disampaikan kepada 6 orang murid yang mencapai keputusan 5A dalam peperiksaan UPSR 2012.
"Sumbangan beg ini merupakan sebahagian kecil nikmat yang kita dapat rasai apabila negara dalam keadaan makmur dan aman di bawah naungan pentadbiran kerajaan yang prihatin terhadap rakyat", kata Datuk Nilwan dalam ucapannya di majlis tersebut.
Datuk Nilwan juga mengucapkan tahniah dan ucapan terimakasih setinggi-tingginya kepada warga pendidik atas usaha bersungguh-sungguh mereka sehingga membolehkan sekolah-sekolah di daerah ini mencapai keputusan peperiksaan yang membanggakan. 
Semua 15 buah sekolah kebangsaan di Daerah Kunak menghantar 5 hingga 10 orang murid sebagai wakil untuk menerima sumbangan beg itu bagi pihak rakan-rakan mereka. Turut hadir ialah semua guru besar dan pengetua sekolah, pengerusi-pengerusi PIBG  serta pemimpin-pemimpin masyarakat Daerah Kunak.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved