ads

Jumaat, 28 Disember 2012

10 di kota kinabalu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di kota kinabalu - Google Blog Search


me as an amateur travel-holic: Bekerja <b>di Kota Kinabalu</b>, Sabah

Posted: 08 Dec 2012 02:34 AM PST

Aku ngah berangan dilaut private Sutera Harbour, Kota Kinabalu
Assalamualaikum korang...
Ape khabar, sihat? Aku sihat, alhamdullillah... Baru balik dari KK.. Penat pun tak hilang lagi.. Rasanya, aku pernah bagitahu dalam entri before this, yang aku akan ke KK. Haaa, da balik pung.  heheh..
Aku pergi berkerja bukan fully cuti ye.. and syukur sgt, rezeki murah.. dapat duduk Sutera Harbour for 3 nites, for free.. heheh.. best sgt resort nih!! Kelas giloooo~  Ada private beach, private boat parking, golf resort, dan lain-lain.. Pun ada cruise.. mmg kaya orang yang mampu ke sini.. kalo aku, plural mampu kot.. hehehe.. Gambar kat atas ni, no editing, except for 'tag'.. diambil masa sunset di tempat boat parking at Sutera Harbour.
Nanti aku story mory lagi kay? Kasi habis entri Kemboja and Krabi, Kuching... baru masuk KK.. Ape yang mampu aku kata, orang KK mmg penyabar kot... ke, aku yang mmg jenis tak sabar.. heheheeh..  Papehal, KK and orangnya terbaik bah!
K la, t aku story lagi ea.. jenuh menaip entri Kemboja ni.. kurus jari aku.. *tetiba* heheh..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved