ads

Jumaat, 14 September 2012

10 di beluran - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di beluran - Google Blog Search


myMetroPolis buru lelaki terlibat kes tetak penyelia ladang <b>di Beluran</b>

Posted: 10 Sep 2012 05:21 AM PDT

thumbnail

MELANGKAH era baru penuh cabaran, sektor pendidikan negara juga bergerak seiring bagi menjadikannya lebih proaktif, dinamik, profesional serta menepati standard global.

»

LAGI . BESTARI
  • Dua dalam satu

    ALAM kehidupan pelajar pasti menyeronokkan. Itulah dirasai pelajar Seni Rekaan Fesyen, Kolej Universiti Metropolitan Kuala Lumpur (KLMUC), Kuraisa Banu mengenai kehidupannya di kampus.

  • Sasband kumpul dana

    BERTUJUAN memberi pendedahan kepada pelajar untuk mengaplikasi kemahiran muzik dalam pelbagai bentuk persembahan, satu konsert khas dipersembahkan pasukan Pancaragam SMK Sultanah Asma (SMKSA) (Sasband), baru-baru ini. Konsert bertemakan 'Down the memory lane' itu menarik minat penonton dengan persembahan lagu-lagu klasik pada era 70-an, 80-an, 90-an serta himpunan lagu baru oleh 88 ahli pasukan.

  • Tiga pelajar raih Grand Award

    TIGA pelajar SMK Tanjung Datuk, Pengerang, Johor, iaitu Goh Zheng Yuen,16, Noor Faridah Ali,17, dan Farhan Yahya,16, mencipta kejayaan gemilang apabila mendapat tempat kedua dan membawa pulang anugerah Grand Award dalam Pertandingan Pereka Cipta Muda Peringkat Antarabangsa 2012, baru-baru ini.

thumbnail

LOGO Singa tertera pada model Peugeot memang unik kerana ia mempamerkan kegagahan dan kekuasaan ...

»

LAGI . VROOM
  • Kompak ada tarikan

    INDUSTRI automotif kini berlumba-lumba dalam menghasilkan kenderaan kompak selepas kereta kategori itu mendapat sambutan positif kerana ia dipenuhi karektor pemanduan yang praktikal.

  • Dua model watak baru

    WATAK baru dua model motosikal keluaran Suzuki Assemblers Malaysia Sdn Bhd (Suzuki) memberi gambaran positif mengenai imejnya yang semakin bergaya.

  • Kembali ke era perang

    PERTAMA kali melihatnya, ramai peminat motosikal berkuasa tinggi 'menggaru kepala' kerana langsung tidak menyangka jentera itu jenama tersohor di pasaran dunia sejak 121 tahun lalu.

thumbnail

E-SUKAN atau nama Sukan Elektronik yang dimainkan secara besar-besaran dengan pelbagai segmen ...

»

LAGI . it@METRO
  • Produk Baru: Galaxy Note baru lebih besar

    SAMSUNG memperhebatkan jenama telefon pintarnya dengan memperbaharui Galaxy Note menerusi versi kedua yang bakal diperkenalkan pada suku keempat tahun ini.

  • Produk Baru: Nokia cantik dengan 920

    NOKIA melancarkan gajet panas dengan model terbaru Lumia 920 yang kembali kepada kekuatan mereka iaitu fungsi kamera dengan teknologi PureView dipasang bersama Penstabilan Imej Optikal dan lensa Carl Zeiss.

  • Produk Baru: Kuasa fon telinga

    JENAMA Razer, yang terkemuka di dunia untuk aksessori muzik melancarkan model baru iaitu fon telinga Electra direka untuk menyampaikan kedalaman bunyi bass kuat dan muzik secara langsung dengan lebih jelas.

thumbnail

PEMANDANGAN mempesona di ladang lembu New Zealand memang terkenal di seluruh dunia apatah lagi ...

»

LAGI . SANTAI
  • Cuti belajar bahasa

    BERCUTI sambil belajar bahasa asing cukup menguntungkan, bak kata pepatah 'menyelam sambil minum air'.

  • Jamu selera dilatari KLCC

    SENYUMAN manis yang terukir ketika kaki melangkah ke ruangan lobi cukup menyenangkan hati.

  • Enam pakej cuti berbasikal di Raub

    MENGAYUH basikal sambil menghirup udara segar sesuatu yang mengujakan apatah lagi laluan menarik, menjadikan aktiviti berbasikal bukan sekadar mengayuh tetapi satu percutian.

thumbnail

SUKAR untuk menerima golongan yang sanggup membelakangkan agama serta menolak norma kehidupan waras ...

»

LAGI . AD-DIN
  • Kejayaan tak datang bergolek

    MUSIM peperiksaan datang lagi, bermula dengan Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR), anda kini semakin berdebar, begitu juga dengan ibu bapa.

  • Jihad rakyat Palestin

    HAMPIR setiap hari, rejim Zionis membunuh, memusnahkan tempat tinggal serta melakukan pelbagai kerosakan lain di bumi Palestin.

  • Ulasan Buku: Panduan atasi kenakalan remaja

    "HAI orang yang beriman, peliharalah dirimu dan keluargamu daripada api neraka yang bahan bakarnya ialah manusia dan batu". (surahal-Tahrim: 6)

thumbnail

DALAM melewati penghujung Syawal tentunya kemeriahan sambutan rumah terbuka Aidilfitri masih ...

»

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved