ads

Sabtu, 11 Ogos 2012

10 di papar - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di papar - Google Blog Search


<b>Papar</b> minit mesyuarat <b>di</b> …

Posted: 18 Jul 2012 07:52 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]@SinarOnline: Papar minit mesyuarat di laman sesawang #SHSEL http://t.co/wXzE5zPB. 9 days ago • Malaysia • Tags: #SHSEL, local news, SinarOnline · 'Superstar' Bollywood Raj… Ikuti kami di Twitter! ht…

Gelombang Rakyat: NGO <b>PAPAR</b> VIDEO BUKTI - &#39;PENDAKWAH <b>...</b>

Posted: 07 Aug 2012 02:18 AM PDT

Beberapa NGO Islam peringkat Negeri Pulau Pinang tampil memberi pendedahan buat rujukan kepada Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP) dalam membanteras gejala Murtad yang kian kronik di Negeri tersebut.
Terbaru Pertubuhan Aktivis Pengupayaan Insan (API) mengesahkan akan menyerahkan bahan bukti berupa gambar dan rakaman video sebarang paparan bukti kepada pihak Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP) berhubung dakwaan terdapat cubaan menyebarkan ajaran Kristian kepada orang Islam di negeri itu.

Pengerusi API, Nur Fitri Amir Muhammad berkata, bahan bukti itu akan diserahkan kepada Yang Dipertua MAIPP Datuk Salleh Man pada Khamis ini.

"Kita telah hubungi Datuk Salleh Man dan pagi Khamis ini akan adakan mesyuarat dengan mereka. Kami juga akan serahkan gambar dan rakaman video pengakuan pakcik beca (yang menjadi saksi) sebagai bukti," katanya.

Setakat ini, tiada sebarang maklumbalas positif dari Ketua Menteri Lim Guan Eng berhubung isu tersebut.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved