ads

Sabtu, 2 Jun 2012

10 di nabawan - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di nabawan - Google Blog Search


ceritaku....: Sulap-sulap sahaja

Posted: 30 May 2012 04:30 PM PDT

masih aku ingat suatu masa dahulu sekitar tahun 1987 apabila banjir besar melanda kampungku.hampir semua musnah termasuklah rumah.nasip juga rumah kami kukuh.Selepas banjir besar itu kami berkumpul dan aku bercerita dengan seorang sepupuku c toton(wahid sulai).Bila aku cakap tentang rumah yang musnah dia berkata...."uman kau tahukah membina kehidupan selepas ini lebih susah daripada membina rumah yang rosak "

.............dan hari ini 31mei 2012 apabila aku mula membuat sulap di nabawan,aku ingat semula kata-kata itu.ramai yang cakap buat rumah susah dan perlukan wang yang banyak.tapi aku lebih percaya kata-kata c toton bahawa membina kehidupan lebih susah daripada membina rumah.,lagipun aku bukan mau buat rumah aku mau buat sulap-sulap sahaja...terima kasih toton.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved