ads

Isnin, 7 Mei 2012

10 di papar - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di papar - Google Blog Search


Merahnya Mira: Merindui <b>Papar</b>, Sabah

Posted: 07 May 2012 06:06 PM PDT

Walaupun kau bukan 'hometown' aku
Tetap hati aku merindui kau
Kenangan yang tidak mampu diganti
Aku menghabiskan zaman persekolahanku di sana
Zaman remaja ku memang sebati dengan Papar

Beat, Technet, CyberKing, 
KFC Papar, Library Papar, Pantai Melinsung, Petak,
Kampung Takis juga akan ku rindui
Selain daripada tempat tinggal ku iaitu Taman Pengalat Besar
Dulu bila cuti
aku kembali ke Tawau
Tapi tak mampu bahagia seperti mana Papar mampu membahagiakan aku
sebab sahabat baik ku semua ada di Papar
Kamulah yang menyinarkan hidup remaja ku
dan sehingga kini juga

Walaupun rumahku tidak ada lagi disana
aku kembali juga untuk bertemu dengan mereka yang kusayangi
Anis, Biby, Caca, Tiqa, Diba, Adeq, Mumun, Ijam, Nanie dan sahabat yang lainnya
terlalu ramai untuk aku sebutkan disini.
Aku datang dan kalian menerima kehadiranku dengan senyuman
kerana meminjamkan sebahagian daripada hidup kalian

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved