ads

Isnin, 28 Mei 2012

10 di kudat - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di kudat - Google Blog Search


SETIAUSAHA PAGISA DIRAMAL JADI CALON PKR <b>DI KUDAT</b>

Posted: 22 May 2012 05:50 AM PDT

Setiausaha PAGISA Sdr Milus Aloh yang juga lebih mesra dipanggil sebagai Cikgu Milus, disebut-sebut antara calon bagi parti PKR di Kawasan N2 Tanjong Kapor, Kudat. Kelapamawar menerima maklumat ini daripada seorang ahli keluarga sdr Milus yang turut mengesahkan kemungkinan itu.
Pada PRU 2008 N2 Tanjung kapor adalah antara kawasan Panas di  Kudat apabila kawasan berkenaan menyaksikan pertarungan 8 penjuru di mana  seramai 5 calon BEBAS mencuba nasib. Calon PKR pada waktu itu  NG Kim Kiat hanya memperolehi undi sebanyak 1831 sekaligus memberi laluan kemenangan kepada calon BN TEO CEE KANG yang memperolehi undi 6629. seorang lagi calon BEBAS TSEN HENG CHONG memperolhi undi 3010.
Jika berdasarkan rekod ini, kawasan berkenaan bukanlah kawasan yang boleh dimenangi olehi PKR. Justeru seolah memberi gambaran bahawa jika benar Sdr Milus Aloh berminat bertanding di kawasan ini, ada kemungkinan akan hilang wang deposit, apatah lagi sindrom menolak calon import mula melanda bumi Sabah sejak kebelakangan ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved