ads

Sabtu, 26 Mei 2012

10 di kota marudu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di kota marudu - Google Blog Search


Pilihan Terbaik Nasi Ayam Izzaty <b>Di Kota Marudu</b> | my.Mustaffa

Posted: 21 May 2012 10:28 PM PDT

Wajib Cuba, Nasi Ayam Sedap Beaufort 'Saiz XXL'!

about 1 week ago - 19 comments

Tweet Tweet Hz Tours – No.1 Muslim Online Travel Agency HIDANGAN NASI AYAM BERSAIZ XXL – Para penggemar nasi ayam pasti akan terliur dengan entri kali ini. Saya sendiri merupakan salah seorang penggemar nasi ayam. Saya berkesempatan untuk singgah menjamu selera pada tengah hari tadi di Pekan Beaufort. Kesempatan itu saya guna untuk mencuba nasi [...]

JANGAN Tunjuk Jari Ke PELANGI.. Nanti Jari Kudung! Betul ke?

pada 2 tahun lepas - 15 comments

Tweet Tweet Hz Tours – No.1 Muslim Online Travel Agency Hari ini, aku ke Kg. Bongkol , Kg. Bawang Daerah Pitas dan ke Kg. Limau-Limauan daerah Kudat kerana ada urusan kerja di sana. Aku dan rakan-rakan bermalam di Hotel Palm Villa di Kota Marudu. Pagi tadi dimulakan dengan bersarapan pagi di Rahayu Cafe di belakang [...]

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved