ads

Khamis, 15 Mac 2012

10 di beluran - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di beluran - Google Blog Search


AKTIVITI &#39;GRAFITY AREA&#39; 1 MALAYSIA <b>DI</b> PERINGKAT <b>...</b>

Posted: 06 Mar 2012 01:29 AM PST


ASSALAMU ALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKATUH DAN SALAM 1 MALAYSIA.

Dimaklumkan kepada semua Guru-Guru Prasekolah/ PPM Prasekolah ,  di setiap kelas PRASEKOLAH di daerah Beluran agar dapat menyediakan sehelai ' GRAFITY AREA' 1 MALAYSIA dan menghantarnya ke UNIT PRASEKOLAH PPD Beluran pada 30 ogos 2012.

Apa yang perlu guru-guru prasekolah lakukan ialah menyediakan kain putih ( jenis cotton sahaja ) yang berukuran 1 meter ( 100cm X 60cm ) dan membimbing murid-murid prasekolah membuat aktiviti yang menarik sama ada dalam bentuk : LUKISAN/ CATAN/ CAPAN/ JAHITAN  atau KOLAJ. Hasil kerja itu akan digabungjahitkan dengan 48 hasilan kelas prasekolah lain di daerah Beluran pada 30 ogos - 10 september 2012 , di dataran PKG Beluran oleh guru-guru Prasekolah sendiri ( atau wakil ).

Adalah diharapkan kesemua guru Prasekolah dapat mengambil tindakan sewajarnya  bagi memastikan penglibatan kelas Prasekolah anda . Ianya pasti dapat dibanggakan kerana akhirnya hasil kerja tersebut akan digabungkan pula dengan hasil kerja kelas-kelas prasekolah di antara DAERAH dan seterusnya dengan NEGERI-NEGERI lain di MALAYSIA.

UNIT PRA SEKOLAH PPD BELURAN.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved