ads

Khamis, 23 Februari 2012

10 di ranau - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di ranau - Google Blog Search


Gempa Bumi <b>Di Ranau</b>

Posted: 08 Feb 2010 07:11 PM PST

Gempa Bumi Di Ranau

Woh! terkejut aku tadi, tetiba kawan aku dari KL telepon aku tanya pasal gempa bumi di Ranau. Tergagap-gagap suara kawan aku bertanyakan macamana sudah keadaan di Ranau. Dia kata dia dapat maklumat dari buletin TV jam 12.00 tengahari. Aku masuk web Geng Blogger ternampaklah aku dengan entry rakan. aku copy and paste kembali. Arap rakan tu tak marah ye..

KUALA LUMPUR, 7 Feb (Bernama) — Satu gempa bumi lemah berukuran 2.6 pada skala Richter dikesan di Sabah, awal pagi Ahad.

Gempa itu dikesan berpusat di garisan lintang 6.1 Utara dan garisan bujur 116.8 Timur iaitu 11km dari timur laut Ranau dan 80km dari Kota Kinabalu, Sabah pada 2.07 pagi Ahad.

Gegaran kecil itu berkemungkinan dirasai di sekitar Ranau, kata Jabatan Meteorologi Malaysia dalam satu kenyataan. @ BERNAMA

Apa-apa pun keadaan di kawasan taman air panas poring seperti tiada yang berlaku. Kejadian tersebut tidak pun di rasai di kawasan ini yang berada 19 km dari pekan Ranau. lagi pun mengikut fakta di atas, ia berlaku sebelah malam tadi.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved