ads

Isnin, 22 Ogos 2011

10 di papar - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di papar - Google Blog Search


Farmville Memang Wujud <b>di Papar</b>, Sabah | ! LUNA LANUN !

Posted: 21 Jun 2011 08:08 PM PDT


Assalamualaikum... Tentunya umum ketahui pasal game Farmville yang sangat hebakkk sampai membuatkan para gamers yang bermain Farmville boleh lupa dunia... Hahahaha.. Ya ka tu?! Saya juga peminat tegar game tu okeh! Bila dah mula main tu, memang boleh membuatkan seseorang tu ketagih!
Okeh cut the crap! Berbalik kepada perkara tajuk di atas... Saya jumpa gambar berikut dalam laman Facebook kawan saya. Menurut mereka, restoran ni terletak di sebuah kampung dalam daerah Papar, Sabah. Serius!!! Namun kesahihan tentang lokasinya, saya tak boleh jamin sebab saya pun tak pernah tengok lagi restoran ni semasa saya balik Papar. Tengoklah masa raya nanti balik kampung, kalau rajin saya g cari restoran ni!
Agak-agak pemilik restoran ni mesti kaki Farmville jugak ni! Hahahaha... Agak-agak bukit belakang restoran ni dah jadi macam ladang Farmville kot?! Semua bahan mentah (tanaman dan ternakan) diusahakan sendiri macam dalam game Farmville tu. Owhhh dasyat itu! Hahahhaha... Tapi kalau restoran ni dilengkapi dengan wifi untuk memudahkan pengunjung restoran main Farmville, itu lagi dahsyattttt!!!!

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved