ads

Ahad, 21 Ogos 2011

10 di kota kinabalu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di kota kinabalu - Google Blog Search


Buffet Ramadhan 2011 <b>di Kota Kinabalu</b>, Sabah | JARDNESS.com

Posted: 18 Aug 2011 01:36 AM PDT

Aku merancang untuk membelanjakan 1/3 daripada duit bonus aku untuk membelanjakan keluarga aku yang terdiri daripada 8 orang itu makan buffet di suatu hotel 4 atau 5 bintang di Kota Kinabalu bila balik raya nanti. Sakan aku mencari maklumat di internet tapi hampir hampa sebab tak banyak blog yang menceritakan pengalaman buffet ramadhan di Sabah.

Hampir kecewa dengan pencarian Google yang kurang memuaskan.. aku terserempak dengan laman web ini.

Senarai hotel yang menawarkan Buffet Ramadhan di Kota Kinabalu adalah seperti berikut:

*Sila klik pada pautan untuk ke review hotel itu dan cara menghubungi. =)
Dan yang paling mengejutkan... buffet ramadhan paling murah pun ada. Tapi bukan kat hotel la.. adalah kat Restoran Red Onion. Harga buffet RM12.90 je untuk satu orang. Giler murah kan?
Red Onion, C-G1, 88 Market Place, Lrg. Pusat Komersil 88/2, Lalan Pintas, 88300
Kota Kinabalu, Malaysia
Nombor telefon:  012-4374473


Memandangkan niat di hati nak belanja makan di hotel, aku telahpun membuat tempahan di salah satu hotel yang tersenarai di atas. InsyaAllah pada 28hb Ogos ini. Dua hari sebelum raya.

Hope my family will have a good time.

=)
...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved