ads

Rabu, 3 Ogos 2011

10 di keningau - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di keningau - Google Blog Search


AT181 SABAH: BICARA ANGGUN CANTIK & MENAWAN, Queen Hotel, <b>KENINGAU</b>.

Posted: 18 Jul 2011 12:53 AM PDT

Bena yang dipasang di bulatan sekitar pekan Keningau menandakan Program BICARA ANGGUN, CANTIK & MENAWAN sedang berlangsung pada 17 Julai 2010 bermula tepat jam 2.00 ptg hingga jam 6.00 ptg. yang dihadiri hampir 200 orang peserta. Kebanyakannya orang baru yang bijak mencuri peluang bersama AT181 Sabah. Anda bila lagi...? Rezeki tak akan datang bergolek, dan semua orang percaya 9 daripada 10 rezeki itu datang dari berniaga, dan tak pernahpun kita dengar 9 daripada 10 rezeki itu datang dari berkerja atau makan gaji...hehe....so, anda nak berniaga ke atau anda nak terus berkerja atau makan gaji sampai bila-bila....?
Nah! inilah penyeri majlis kita pada kali ini, semankin lantang suaranya semankin hebat orangnya semankin mantap persembahanya. Nampak badan kecik tapi sangat berjiwa besar, berimpian besar, berwawasan besar, income besar dan keretapun sudah besar. hehe...CDM Maidah MC pada majlis ini.
CDM T. Pujiah jugak turut hadir dengan slot PB. Hebat penyampaiannya. Katanya dulu gajinya hanya RM400.00 sebulan dengan jawatan tetapnya "SURI RUMAH" hehe....katanya lagi, nak itupun susah nak inipun susah....hingga ke hari ini masih jugak tetap dengan jawatannya tetapi setelah menceburkan diri dalam perniagaan bersama AT181 kini dah pandu kereta besar, rumahpun besar dan tak bergantung lg dengan gajinya dulu sebagai suri rumah..... Siapa sangka? Tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yang tahu? Hebat seorang suri rumah ini dengan pendapat 5 angka sebulan. Nak tahu rahsianya, JOM bersama kami di AT181......
Mentor hebat AT181 CDM Faridah Mohd Ali yang tak jemu-jemu datang sabah. Kehadiranmu membakar semangat kami....
Kelihatan dalam gambar ini CDM T. Pujian bersama DDM Kalsom (bakal CDM) sedang membuat demo Produk kecantikan Bio Ever terus di sapu bagi membuktikan kehebatan dan keberkesanan produk ini. Dalam tempoh 3 minit sahaja pasti akan nampak perubahan yang sangat luar biasa. Bukan BOTOK, Bukan SUNTIKAN juga Bukan PEMBEDAHAN...... Hebat Produk ini. Nak cuba? Call saya: 013-8665181
Lelakipun boleh guna Bio Ever? BOLEH bah kalau kau....! ni la buktinya, bukan sahaja cantik, menawan tetapi tampan jugak bah.... belum tengok poketnya lagi....! ehehehe....
Milik siapakah ini? Hadiah jam tangan yang di sumbangkan oleh AT181 untuk yang berjaya SM bulan pertama sebagai menghargai kegigihan anda dalam usaha untuk mencapai kejayaan.
Salah seorang pemenang hadiah jam tangan, NORSAKINAH ABDULLAH seorang kerani di salah sebuah sekolah di daerah Ranau, pada mulanya seorang yang sangat negitif. Join AT181 setelah 2 tahun follow up oleh CDM Maidah dan hari ini merupakan seorang bakal Leader hebat yang bergerak aktif di Ranau. TAHNIAH.
Diantara pemenang hadiah jam tangan dari AT181 kerana berjaya menjadi SM bulan pertama. SM Felicity yang berasal dari Miri, Sarawak tetapi menetap di Keningau, Join pada Jun 2011. SM Paulina dan SM Gabriel, kedua-duanya berasal dari Kota Kinabalu. TAHNIAH! dan teruskan usaha anda...
Sambutan kali ini sangat luar biasa, tak ada lagi kerusi kosong semuanya penuh dengan kehadiran 80% orang baru. Tiket2 habis di jual, bahkan sehingga tak mencukupi......Wow! meniaga mangkin rancak, mangkin hebat, mangkin meletop..... Mungkinkah Tsunai AT181 melanda lagi...? Sapa yang tak mahu meniaga? Aku tak kesah, aku tetap mahu....
Mereka da buat dan nampak hasilnya, ANDA BILALAGI.....? Berminat ctc saya 013-8665181
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved