ads

Sabtu, 9 Julai 2011

10 di kota marudu - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di kota marudu - Google Blog Search


Perjuangan Akinabalu Puteri: USUL KERUSI UMNO <b>DI KOTA MARUDU</b>

Posted: 09 May 2011 05:48 AM PDT

Oleh : Admin

1 kerusi di kawasan Kota Marudu. Sekali lagi usual ini dibawa oleh perwakilan puteri umno cawangan-cawangan yang dibangkitkan semasa mesyuarat cawangan bulan Mac yang lepas. Perkara ini disampaikan oleh ketua pergerakan Puteri UMNO dalam ucapannya semasa majlis perasmian mesyuarat perwakilan puteri umno bahagian tersebut.

Sebenarnya perjuangan menuntut kerusi diberi kepada UMNO ini bukan baru tahun ini sahaja, malahan sepanjang 2 tahun lepas. Perkara sama dizahirkan oleh Ketua Bahagiannya Mohd Fitri @ Wetron Bahanda dalam ucapan ketika perasmian mesyuarat UMNO bahagian Kota Marudu yang dirasmikan oleh YAB Tan Sri Mahyudin Yassin. Permintaan Dan keluhan ahli UMNO. Jelas permintaan itu bukan terhasil dare kepimpinan sendiri tetapi ianya dari akar umbi.

Tahun lepas, saya pernah menyertai program Puteri sebanyak 2 kali. Bertemu masyarakat terutama ahli UMNO. Menyatakan pengabaian berlaku terhadap mereka. Jika umno Kota marudu tidak privation, sudah pasti situasi mereka lebih teruk. Hmmmm... Saya tidak Akan ulas panjang. Cukuplah apa yang telah saya dengar ketika itu telah saya Dan rakan lain sampaikan ke pihak atasan untukan tindakan selanjutnya.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved