ads

Isnin, 11 Julai 2011

10 di keningau - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di keningau - Google Blog Search


‿§hårïêñz §z‿: <b>Keningau</b>!! Here I Come

Posted: 27 Jun 2011 04:28 PM PDT

Good Morning

**dalam keadaan mood yang ceria** pagi2 lagi perut ku sudah berkeroncong, sibuk dengan okestra di dalam perut..kesimpulannya lapar bangat!! n mr. hubby aku kasi bangun suruh minta beli makanan..hehe terus mr hubby senyum2 tanda faham!! ngeengee..nasibla badan.

nda ku sangka hari ni aku di keningau sudah!! hehe semalam lebih kurang jam 8pm sampai cni dari kekey. tujuan datang tidak dikenal pasti!! setibanya disini kami terus cari penginapan. aku call beliauku di sandakan tanya hotel mana yang selamat kalau sini keningau, sebab yang bulan 3 tu durang beliau ada menginap disini..jadi senangla..tahula beliauku tu terlampau take care kawasan n keselamatan hotel jadi senangla minta pendapat durang. lagipun mr hubby ku berbual2 sama yang sekuriti sini dengar2 banyak kes curi kereta di keningau ni, so mesti lebih berhati2 la..hehe

last2 kami dapat hotel dekat ni Milimewa. Hotel Kristal!! wah aku suggest la sama kamu yang mau datang berkunjung disini..bagus kamu pigi ni hotel. sudahla murah2, bersih lagi, plus selamat. contoh, katil queen size, ada tv, heater, air panas, air-cond harga cuma RM50!!! sangat murah dan berbaloi itu penting. kalau di kekey standard bilik macam ni yang dekat2 sudah RM100.

okeyla..aktiviti hari ni sedang cari sewa rumah area keningau..kalau ada siapa2 yang ada maklumat just inbox me okay!! urgent ni hehe...

nanti aku cerita lagi apa yang best cni keningau k.

babai!!!!


Terima Kasih Sudi Baca, Lain Hari Datang Lagi :)

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

onggon.com: <b>Keningau</b> Sabah

Posted: 08 Jul 2011 05:55 PM PDT


Perkasa Hotel

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Aku masih lagi di Kluang, Johor. Untuk sehari dua ni belum ada gambar di Kluang. So, layan dulu gambar semasa di Keningau Sabah pada 18-20 Jun 2010 lepas. Semasa di Keningau ni aku di serang oleh "Datuk Trio", demam, batuk dan selsema.. eh.. selsema ade ke? aku pun lupaa.. Okeh.. Itu je untuk hari ni.

Porridge
Billiard
Kompleks Sukan Keningau
Bendera
Riza Bistro
Pasar Tamu Keningau
Pasar Tamu Keningau
Pasar Tamu Keningau
Pasar Tamu Keningau
Pasar Tamu Keningau
Bunsit
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved