ads

Selasa, 21 Jun 2011

10 di tuaran - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

10 di tuaran - Google Blog Search


Gambar UFO <b>di Tuaran</b> Beach Resort Kota Kinabalu | Yusri.biz | Blog <b>...</b>

Posted: 19 Jul 2010 09:21 PM PDT

Posted by Admin on July 20th, 2010

ufo kota kinabalu

gambar dari telefon bimbit

Semalam, Harian Metro melaporkan para pengunjung di Tuaran Beach Resort, lebih kurang 25 km dari Kota Kinabalu gempar apabila objek yang menyerupai piring terbang ataupun lebih dikenali sebagai UFO muncul di ruang angkasa pusat peranginan berkenaan.

Fenomena kemunculan UFO di ruang angkasa bukanlah cerita baru di Malaysia. Pada tahun 1950-an UFO dilaporkan muncul di Petaling Jaya dan sejak itu beberapa objek yang menyerupai piring terbang telah dilaporkan dilihat di beberapa lokasi oleh rakyat negara ini .

Kemunculan terakhir yang dilaporkan sebelum ialah di Tanjong Sepat, Selangor pada tahun 1999 dan kejadian di Tuaran ini adalah yang terbaru. Laporan akhbar tidak menyatakan dengan tepat masa kejadian tersebut. Namun daripada gambar yang diperolehi menunjukkan langit cerah pada masa tersebut dan objek tersebut berbentuk bujur dan kelihatan seperti hologram yang dipancarkan ke ruang angkasa. Hanya mereka yang melihat sendiri dapat mengesahkannya.

Sumber berita dan gambar diperolehi daripada Harian Metro

Tiada Artikel Yang Berkaitan.

You can leave a response, or trackback from your own site. Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SABAH

Copyright 2010 All Rights Reserved